Als afsluiting van mijn vakantie ben ik vandaag met mijn kersverse gezinnetje naar Burger's Zoo geweest
Ik ben al in geen 15 jaar meer naar een dierentuin geweest, maar ik vond het bijzonder leuk. Met een Zuid-Afrikaanse schoonfamilie heb ik gelukkig vaak de kans om beestjes in het wild te zien, dus was het wel even wennen met verblijven en glas/gaas.
Ook wat plaatjes geschoten met mijn A7 en een geleende Canon 70-200 2.8 II. Wel met een 'domme' adapter, dus geen IS en manual focus. Was af en toe wel wat tricky en de focus is niet altijd helemaal spot-on. Beide de laatste foto was ik was laat met kaderen, daardoor wat te krap maar ik vond het een erg leuke pose
1
Hippo by Jeroen Diks, on Flickr
2
Cheetah by Jeroen Diks, on Flickr
3
Tiger by Jeroen Diks, on Flickr
4
Leopard by Jeroen Diks, on Flickr
5
Baby Gorilla by Jeroen Diks, on Flickr
6
Strike A Pose by Jeroen Diks, on Flickr
Ook wat plaatjes geschoten met mijn A7 en een geleende Canon 70-200 2.8 II. Wel met een 'domme' adapter, dus geen IS en manual focus. Was af en toe wel wat tricky en de focus is niet altijd helemaal spot-on. Beide de laatste foto was ik was laat met kaderen, daardoor wat te krap maar ik vond het een erg leuke pose
1

2

3

4

5

6

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7