Problemen slaapstand Asus T300 Chi

Pagina: 1
Acties:

• jvdw89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10-2022
Beste Tweakers,

Ik zit met een probleempje. Ik heb van de week een tweedehands Asus T300 Chi overgenomen, maar ik ervaar momenteel problemen m.b.t. de slaapstand van de laptop. Op het moment dat ik em in slaapstand wil zetten via de aan- en uitknop of door de laptop dicht te klappen, krijg ik vaak geen beeld meer (soms dan weer wel, heel vaag). Zowel niet door diezelfde aan- en uitknop of een willekeurige knop op het toetsenbord in te drukken. Ik moet de computer dan geheel afsluiten door de knop lang ingedrukt te houden en daarna is het wel weer mogelijk de laptop op te starten.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen veroorzaken en hoe dit op te lossen is?

Alvast bedankt,

Jurrien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdw89
Nou heb ik van de verkoper te horen gekregen dat het met de drivers te maken zou kunnen hebben. Veel meer mensen ervaren dit probleem in ieder geval ben ik tegen gekomen op het internet. Ik heb de drivers van Windows 10 proberen up te daten via apparaatbeheer; zonder resultaat helaas. Ook het updaten van de directe Intel drivers heeft niks opgeleverd. Iemand suggesties?

Ik twijfel of ik hier de eerste dag ook last van had. Wellicht dat het komt door iets wat ik op de computer heb gezet (gedownloade Office 2013?). Is het een idee het systeem naar 3 dagen terug te zetten?

Gr,
Jurrien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdw89
Systeemherstel heeft het probleem verholpen. Denk dat gedownloade Office pakket de oorzaak is geweest, aangezien dat nu het enige is wat er nog niet opstaat in vergelijking met hiervoor.