☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Kan jij wel inloggen (en ingelogd blijven) via zijn laptop? Zo niet -> lokaal cookie probleem
Anders wellicht een probleem met de https verbinding naar ons?
[ Voor 18% gewijzigd door crisp op 30-09-2015 16:34 ]
Intentionally left blank
Misschien iets met de SSL anders? Ik ga eens kijken of ik wat meer te weten kom. I'll let you know!
[ Voor 13% gewijzigd door AW_Bos op 30-09-2015 18:34 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Ben jij in staat om een HTTP trace te maken? Dat zou het voor ons een stuk makkelijker maken om dit verder uit te zoeken (of beter gezegd: nu is het voor ons koffiedik kijkenRukapul schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:04:
Ik heb hier een zakelijke IE11 met exact hetzelfde probleem.
Intentionally left blank
Javascript disabled zou inderdaad geen verschil mogen maken. Als je browser echter (ook) geen cookies accepteert dan kan dat wel een oorzaak zijn.airliner schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:45:
Ik kom ook niet voorbij de cookie popup in safari op IOS. Nu weet ik dat er een bug is in ios 9.3 en daarom heb ik javascript tijdelijk uitgeschakeld, maar het kan toch niet zo zijn dat tweakers alleen maar bereikbaar is met javascript enabled?
Intentionally left blank
Het is trouwens het tweede cookiescherm met andere layout dan de eerste.
[ Voor 26% gewijzigd door BounceMeister op 01-04-2016 16:05 ]
Tweede cookiescherm? We hebben er maar 1. Kan je een screenshot maken van beide?BounceMeister schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:59:
Met UC browser op windows 10 mobile blijft het ook hangen bij het cookiescherm. Die blijft maar terugkomen.
Het is trouwens het tweede cookiescherm met andere layout dan de eerste.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ik zal eens kijken of dit wellicht veroorzaakt kan worden door een token validatie-error (wat er trouwens op zou wijzen dat de browser geen cookies accepteert).
Intentionally left blank
Echter het cookie scherm welke BounceMeister laat zien in combinatie met als ik het goed zie ook WP en UC browser heb ik ook nog nooit gezien.
Overigens is de layout van de website dan wel dramatische
[ Voor 13% gewijzigd door Zeehond op 03-04-2016 00:35 . Reden: BounceMeister is niet TS ]
Select * from fish
Dat lijkt er dan op dat het verkeer langs een of andere proxy gaat. De cookiemuur serveren we specifiek op Nederlandse IP's en de cookiebalk op niet-Nederlandse.Zeehond schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 22:23:
Op windows phone in combinatie met de UC browser krijg je niet altijd een cookie muur maar vaak gewoon een gele blak bovenaan dat tweakers cookies gebruikt maar kun je verder gewoon de website zien zonder op akkoord te hoeven klikken.
Edit: volgens Wikipedia: UC Browser klopt mijn vermoeden
[ Voor 18% gewijzigd door crisp op 03-04-2016 11:15 ]
Intentionally left blank
Bedankt, dat wist ik niet maar dat verklaart het dus wel. Dat ik daar niet aan gedacht hebcrisp schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:11:
[...]
Dat lijkt er dan op dat het verkeer langs een of andere proxy gaat. De cookiemuur serveren we specifiek op Nederlandse IP's en de cookiebalk op niet-Nederlandse.
Edit: volgens Wikipedia: UC Browser klopt mijn vermoedenNet als Opera mini is het dus een beetje een manke browser. De oplossing is dus om een echte browser te gebruiken

Helaas ken ik zo geen andere browser voor WP. (wel genoeg onbekende te vinden als op ""browser" wordt gezocht.
Eigenlijk wel grappig dat de cookie muur soms wel gewoon getoond wordt.
[ Voor 4% gewijzigd door Zeehond op 03-04-2016 12:09 ]
Select * from fish
Met de standaard Edge browser werkt het gelukkig wel, alleen is daarmee het openen van m'n favorieten wat omslachtig, waardoor ik een andere browser had geïnstalleerd.
helaas heeft het alleen mijn probleem bij tweakers.net verholpen. Ik heb dit probleem nog steeds bij ee nflik aantal andere websites. Zoals die van een paar kranten (volkskrant dacht ik) en NZBIndez. Heel heel vervelend. Ik heb het niet alleen op mijn PC (WIn10) maar ook op mijn telefoon (Android),
ik heb een "altijd OK cookie" app geïnstalleerd, Alle adblock versies verwijderd, en de "altijd OK cookie" app weer gedestaliniseerd, maar niets mocht helpen. Op de PC staat LastPass en op de tab, phone en PC is "ESET Smart Security 9 geïnstalleerd.
Ik ben al weken aan het zoeken, want ik hou er niet van om een probleem te hebben op mijn devices, maar ik kan de oplossing niet vinden.
Jullie zijn mijn laatste hoop
Rochette
A dead heealer can't heal you.
ja, met Chrome, MSIE en Mozilla allemaal zelfde probleem. Ook met andere gebruiker ge test. Geen veranderingen,
Als ik een andere browser gebruik (chrome) is er niets aan de hand.
Als ik inlog onder een andere naam is er geen probleem.
[ Voor 44% gewijzigd door zamaz op 11-12-2016 12:06 ]