Op 15-08-2015 heb ik online bij Toner & Cartridge een Logitech Wireless toetsenbord K350 besteld.
Op de dag van ontvangst RMA aangevraagd en 18-8-2015 kreeg keer toestemming om het product om te retourneren.
Het pakket kon in leveren bij een ophaalpunt. op 21-8-2015 daar afgegeven.
Daarna meerdere keren contact gehad met hun service afdeling.
Op 21-9-2015 wordt een bedrag van 30,08 euro zonder enig uitleg os specificatie terug gestort op mijn rekening.
Dit terwijl het totaal betaalde bedrag 60,13 euro is.
Ik heb op 22-9-2015 een mail verzonden waar ik verwijs naar hun algemene voorwaarden en naar de
Wet koop op afstand. hierin vraag ik of ze binnen 5 werkdagen het totaal betaalde bedrag op mijn rekening willen terug storen.
Tot nu toe geen reactie van Toner & Cartridge
Ik plaats deze topic hier in de hoop dat mijn mede Tweakers wat tip voor me hebben hoe verder te handelen.
Op de dag van ontvangst RMA aangevraagd en 18-8-2015 kreeg keer toestemming om het product om te retourneren.
Het pakket kon in leveren bij een ophaalpunt. op 21-8-2015 daar afgegeven.
Daarna meerdere keren contact gehad met hun service afdeling.
Op 21-9-2015 wordt een bedrag van 30,08 euro zonder enig uitleg os specificatie terug gestort op mijn rekening.
Dit terwijl het totaal betaalde bedrag 60,13 euro is.
Ik heb op 22-9-2015 een mail verzonden waar ik verwijs naar hun algemene voorwaarden en naar de
Wet koop op afstand. hierin vraag ik of ze binnen 5 werkdagen het totaal betaalde bedrag op mijn rekening willen terug storen.
Tot nu toe geen reactie van Toner & Cartridge
Ik plaats deze topic hier in de hoop dat mijn mede Tweakers wat tip voor me hebben hoe verder te handelen.
44