Hallo,
Sinds een tijdje heb ik internet van Online.nl, maar ben nog niet tevreden.
Weet iemand raad, met behulp van onderstaande punten?
Wat zijn de problemen:
* Cs GO lagt via draadloos (niet altijd)
* Bedraad krijg ik vaker 'connection problem' (zelfs na aanschaf van een nieuwe netwerkkabel)
* Eigenlijk kan ik alle games streamen, behalve iRacing (maar dit hoort te werken).
* Game- en TV streams stoppen en moeten herladen, terwijl ik 50 Mbit down heb.
* Met de oude kabel lag de verbinding er ook daadwerkelijk uit en moest opnieuw verbinden.
* Met de nieuwe kabel heb ik dit nog niet ervaren, maar toch komt internet door bovenstaande onstabiel over.
* Hieronder heb ik de resultaten van een ping plotter test staan.
Waarom daar meerdere adressen (standaard) onder elkaar staan weet ik niet, maar 1 is dus wel hoog en rood gekleurd.

Via CMD heb ik ping google.nl -t gedaan en krijg ik tot nu toe 0% packet loss, maar toch is m'n internet slecht. Heeft iemand suggesties?
Sinds een tijdje heb ik internet van Online.nl, maar ben nog niet tevreden.
Weet iemand raad, met behulp van onderstaande punten?
Wat zijn de problemen:
* Cs GO lagt via draadloos (niet altijd)
* Bedraad krijg ik vaker 'connection problem' (zelfs na aanschaf van een nieuwe netwerkkabel)
* Eigenlijk kan ik alle games streamen, behalve iRacing (maar dit hoort te werken).
* Game- en TV streams stoppen en moeten herladen, terwijl ik 50 Mbit down heb.
* Met de oude kabel lag de verbinding er ook daadwerkelijk uit en moest opnieuw verbinden.
* Met de nieuwe kabel heb ik dit nog niet ervaren, maar toch komt internet door bovenstaande onstabiel over.
* Hieronder heb ik de resultaten van een ping plotter test staan.
Waarom daar meerdere adressen (standaard) onder elkaar staan weet ik niet, maar 1 is dus wel hoog en rood gekleurd.

Via CMD heb ik ping google.nl -t gedaan en krijg ik tot nu toe 0% packet loss, maar toch is m'n internet slecht. Heeft iemand suggesties?
[ Voor 7% gewijzigd door Luxicon op 30-09-2015 12:26 ]
...