Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tiramiku
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-08 16:29
Hallo allemaal,

Ik heb sinds zaterdag een huawei ascend mate 7, alleen draait deze op android 4.4.2.
Op google staat vermeld dat android 5.0 al uitgerold is voor dit toestel, dit was zelfs al in juni.

Als ik via mijn toestel naar updates zoek, blijft hij aangeven dat hij up-to-date is.

Iemand enig idee hoe ik mijn toestel naar 5.0 kan krijgen?
Heeft iemand met dit toestel dezelfde problemen?

Dank je wel! :)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Tiramiku schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:23:
Hallo allemaal,

Ik heb sinds zaterdag een huawei ascend mate 7, alleen draait deze op android 4.4.2.
Op google staat vermeld dat android 5.0 al uitgerold is voor dit toestel, dit was zelfs al in juni.
Heb je een bron waar staat dat Android 5.0 is uitgerold voor de Mate 7. Als ik zoek krijg ik een bericht van GSMinfo te zien:
De Mate 7 zou bijvoorbeeld oorspronkelijk in mei een update naar Android 5.0 krijgen, maar dat lijkt het dus een Android 5.1 update later dit jaar te worden.

• Tiramiku
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-08 16:29
Dit is gepost geworden in juni.

http://www.androidauthori...hown-off-on-video-614625/

De info die jij me nu geeft, heb ik zelf niet gevonden. Maar ik ben blij dit te horen. Dank je wel :)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Tiramiku schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:32:
Dit is gepost geworden in juni.

http://www.androidauthori...hown-off-on-video-614625/

De info die jij me nu geeft, heb ik zelf niet gevonden. Maar ik ben blij dit te horen. Dank je wel :)
Heb heel je bron doorgelezen maar ook daar staat niet in dat ze al begonnen zijn met de OTA. Een aantal quotes:
It’s unknown exactly when Huawei will begin rolling out the update to Mate 7 users but the video suggests its nearing rollout; like most devices, the update rollout is likely to be staggered across regions and carriers. We’ll keep an eye out for the update and let you know when it begins rolling out.
Er staat ook exact hetzelfde in als mijn link.
The Ascend Mate 7 was expected to be the first of Huawei’s existing devices to be updated to Android Lollipop last month but the update was seemingly delayed. One possible reason for the delay is that Huawei have skipped Android 5.0 and gone straight to Android 5.1 from Android 4.4 KitKat.
Daarbij hebben we ook een speciaal topic voor de Mate 7: [Huawei Ascend Mate 7] Ervaringen en Discussie ook hierin is te lezen dat Android 5.0 / 5.1 update nog niet uitgerold is.

Dus ben bang dat je nog even geduld moet hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 01-10-2015 09:59 ]

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kijk eens, op de dag van jouw topic is deze gereleased :)

http://consumer.huawei.co...ads/index.htm?keyword=mt7