Toon posts:

Goedkope 1- jarige Vodafone 4G 'sim-only'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij studentmobiel heb je nu relatief goedkope 1- jarige Vodafone 4G abo's. Schaf je bijvoorbeeld een Honor 7 aan voor 1 jaar, dan betaal je 31 per jaar en betaal je 171 bij. Hiervoor krijg je 3GB internettegoed en onbeperkt bellen en smsen. Als je de telefoon weet te verkopen voor bv 280 ofzo dan betaal je per maand maar ong. 22 euro. Als je verlengt krijg je zelfs nog 2 euro korting per maand. Mijn broertje heeft deze constructie gedaan met een Moto G 3g die hij verkocht heeft voor 150 (45 bijbetaling) en is op deze manier nu per maand ong 21 euro kwijt met een verlenging. Moet jr het geld van de verkoop van de telefoon natuurlijk wel aanwenden voor de maandelijkse abo kosten.

Mocht je overigens een nieuw toestel zoeken dan is ook redelijk goedkoop. Met dit abo heb je voor 310 een G4, voor 330 een Moto X Style, voor 360 een S6 etc.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2015 10:16 ]

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 11:16
Wat krijg ik dan voor die 21 euro? Vind het nog aan de prijzige kant als ik eerlijk ben.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Verwijderd

Topicstarter
een 4g abo met 3gb aan data en onbeperkt bellen en smsen. Zie jij een goedkopere 4g abo?

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 17:56
de standaardprijs voor "Stel Samen & Stel Bij Sim Only 3GB@4G en 120 belmin "EU" en onbeperkt SMS is 21 euro op de tmobile site ;)
( en voor 25 heb je dan 6 GB etc)

[ Voor 11% gewijzigd door Ted038 op 30-09-2015 12:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zie het maar dan heb je nog steeds geen onbeperkt bellen en netwerk van Vodafone staat toch wel boven die van T-Mobile. Maar geef toe dat ik dacht dat het duurder was. :P

• Ted038
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:32:
Zie het maar dan heb je nog steeds geen onbeperkt bellen en netwerk van Vodafone staat toch wel boven die van T-Mobile. Maar geef toe dat ik dacht dat het duurder was. :P
Zoveel bellen dan nog ? wist niet dat je bejaard was ;)
vodafone/Tmobile discussie welk netwerk beter is ga ik hier niet aan, maar laat ik dan zeggen "zoveel beter is Vodafone niet"

De constructie "abbo met phone" en phone verpatsen is leuk, maar dan moet het wel de moeite waard zijn, en zoals ik het zie is dat het nu niet, je stopt er om te beginnen veel geld in waarbij de vraag is voor hoeveel je de telefoon kan verpatsen : "2dehands" je nieuwe telefoon verkopen ga je niet de nieuwprijs scoren ( dan koopt men wel nieuw wanneer het hen uitkomt met garantie etc )

"vrougah" waren de aanbiedingen ook leuker, maar nu is het aardig transparant en gescheiden , dus als je al een koopje hebt, is dat omdat de telefoon zelf in de aanbieding gaat , en dat die ook binnen afzienbare tijd als los toestel in prijs zakken of in aanbieding gaan zonder abbo erbij .... ( uiteraard net op t moment tussen jouw bestellen en afleveren telefoon in ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Ted038 op 30-09-2015 13:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ted038 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:11:
[...]

Zoveel bellen dan nog ? wist niet dat je bejaard was ;)
vodafone/Tmobile discussie welk netwerk beter is ga ik hier niet aan, maar laat ik dan zeggen "zoveel beter is Vodafone niet"

De constructie "abbo met phone" en phone verpatsen is leuk, maar dan moet het wel de moeite waard zijn, en zoals ik het zie is dat het nu niet, je stopt er om te beginnen veel geld in waarbij de vraag is voor hoeveel je de telefoon kan verpatsen : "2dehands" je nieuwe telefoon verkopen ga je niet de nieuwprijs scoren ( dan koopt men wel nieuw wanneer het hen uitkomt met garantie etc )

"vrougah" waren de aanbiedingen ook leuker, maar nu is het aardig transparant en gescheiden , dus als je al een koopje hebt, is dat omdat de telefoon zelf in de aanbieding gaat , en dat die ook binnen afzienbare tijd als los toestel in prijs zakken of in aanbieding gaan zonder abbo erbij .... ( uiteraard net op t moment tussen jouw bestellen en afleveren telefoon in ;) )
Als jij genoeg hebt aan 120 minuten, dan zegt dat meer over jou. Daarnaast is onbeperkt bellen inderdaad een wassen neus, maar er zijn nog genoeg mensen die dagelijks bellen met hun vriend(in) of weet ik veel wat. Daarnaast gaf ik zelf redelijke voorbeelden met de verkoop van een Honor 7 voor 280 die nieuw 350 kost. Moto G voor 150 wat mijn broertje afgelopen week dus gedaan heeft via deze constructie.

Overigens is Vodafone wel beter, ook al is het maar iets. En is de snelheid ook 50% keer zo sneller. Maar nu ga je vast zeggen dat 100 mbps ook snel genoeg is. :P

Maar het is vooral handig als je gebruik wil maken van dit abonnement, want dan ben je dezelfde prijs kwijt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2015 13:28 ]

• Ted038
google maar eens op praktijksnelheid 4G ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ted038 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:28:
google maar eens op praktijksnelheid 4G ;)
Dan heb je met Vodafone alsnog een hogere snelheid en een betere landelijke dekking op de 800mhz band.

Maar, het begint nu alsnog uit te lopen op een netwerk discussie. Doe er maar een slot op.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2015 13:49 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:42:
[...]
Dan heb je met Vodafone alsnog een hogere snelheid en een betere landelijke dekking op de 800mhz band.
Zie beneden...

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2015 16:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:42:
[...]

Die hogere snelheid is BS.
Onderstaand gewoon op de 1800mhz, zonder CA of wat dan ook. Dat wil ik VF nog wel eens zien doen.
[afbeelding]

En je 800mhz opmerking is appels met peren vergelijken daar T-Mobile dit nog helemaal niet heeft (landelijk), maar wel snel gaat krijgen.

Maar je hebt gelijk, het wordt een netwerkdiscussie. Als je dus volgende keer de 'discussie' wilt aangaan, kom dan met iets betere argumenten.
Wat is nou precies je argument dan? Dat wat jij hebt voor heel Nederland geldt? Wat snap jij niet aan dat de landelijke dekking van Vodafone gewoon beter is. Dan kan jij wel een screenshot maken van weet ik veel waar jij zit.

En T-mobile komt snel met 4G op de 800mhz? Die hebben ze toch helemaal niet?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2015 16:00 ]

Verwijderd

Je hebt gelijk, het is niet de goede plek voor discussie, vandaar dat ik het ook weggehaald heb ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2015 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:48

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:58:
[...]

Wat is nou precies je argument dan? Dat wat jij hebt voor heel Nederland geldt? Wat snap jij niet aan dat de landelijke dekking van Vodafone gewoon beter is. Dan kan jij wel een screenshot maken van weet ik veel waar jij zit.

En T-mobile komt snel met 4G op de 800mhz? Die hebben ze toch helemaal niet?
4G op 900 komen ze wel snel mee, en da's vergelijkbaar. Komt erop neer dat in grote steden T-Mobile een voordeel heeft met hun nieuwe netwerk en vooral in het buitengebied Vodafone vaak beter presteert omdat ze meer antennes hebben daar, maar het schiet beide kanten op.

Over een paar jaar is dekking/bereik sowieso geen reden meer om voor 1 bepaalde partij te gaan waarschijnlijk; het gaat allemaal dichter naar elkaar toe.

Zelf ben ik ook trouwens voor een duurder abonnement gegaan omdat dit relatief goedkoper was dan simonly + zelf toestel bijkopen, verschilt per abonnementstype en provider. Gewoon uitrekenen, en als je de telefoon inderdaad voor die prijs kunt verkopen en je berekening klopt: doen dan :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorcerer8472 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:04:
[...]

4G op 900 komen ze wel snel mee, en da's vergelijkbaar. Komt erop neer dat in grote steden T-Mobile een voordeel heeft met hun nieuwe netwerk en vooral in het buitengebied Vodafone vaak beter presteert omdat ze meer antennes hebben daar, maar het schiet beide kanten op.

Over een paar jaar is dekking/bereik sowieso geen reden meer om voor 1 bepaalde partij te gaan waarschijnlijk; het gaat allemaal dichter naar elkaar toe.

Zelf ben ik ook trouwens voor een duurder abonnement gegaan omdat dit relatief goedkoper was dan simonly + zelf toestel bijkopen, verschilt per abonnementstype en provider. Gewoon uitrekenen, en als je de telefoon inderdaad voor die prijs kunt verkopen en je berekening klopt: doen dan :)
Moet zeggen dat ik geen idee had dat T-Mobile hun 4G abo's best wel goedkoop aanbied. Zeker in vergelijking met Vodafone. Maar voor mensen die een Vodafone Red abo willen afsluiten of willen verlengen dan is dit een optie. Anders is T-Mobile zo lijkt het een prima alternatief.
Pagina: 1