Goedemorgen iedereen,
ik werk nu al een jaartje of drie bij een internationale fastfoodketen.
om de zoveel tijd komt er weer een mailtje voorbij over (niet) behaalde objectives of dingen waar het management over valt, dit zijn mails geadresseerd aan de hele crew.
nou zat ik vanochtend in de trein toen opeens het volgende mailtje binnenkwam:
nou knaagt er toch wat, ik vind het persoonlijk geen stijl dat ze dergelijke titels gebruiken welke op geen enkele manier in relatie staan met de inhoud.
Ik heb een gesprek aangevraagd met betreffende manager voor donderdag, maar ik vraag me af hoe ik dit precies moet aankaarten, en wat jullie van dit soort mailtjes vinden
ik werk nu al een jaartje of drie bij een internationale fastfoodketen.
om de zoveel tijd komt er weer een mailtje voorbij over (niet) behaalde objectives of dingen waar het management over valt, dit zijn mails geadresseerd aan de hele crew.
nou zat ik vanochtend in de trein toen opeens het volgende mailtje binnenkwam:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Van: werk Onderwerp [b]ontslag[/b] aan: mij Beste Ronald Helaas is de laatste gap van september niet gehaald. deze is geweest afgelopen zondag lunch.Alles was goed zelfs de ervaringstijd ondanks de drukte. de reden waarom deze niet is gehaald is omdat de prullenbakken in de lobby overvol waren en de vloer aan een veegbeurt toe was (de woorden van de gapbuster) De volgende maand staat alweer voor de deur en blijf gefocussed op de gapbuster. We kunnen ons nu niet meer permiteren de laatste 6 gaps niet te halen willen we onde de 20% CSO blijven. Doe je best want je kan het!!! Groeten, Manager |
nou knaagt er toch wat, ik vind het persoonlijk geen stijl dat ze dergelijke titels gebruiken welke op geen enkele manier in relatie staan met de inhoud.
Ik heb een gesprek aangevraagd met betreffende manager voor donderdag, maar ik vraag me af hoe ik dit precies moet aankaarten, en wat jullie van dit soort mailtjes vinden