Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Rossen
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 31-10 14:00
Hi all,

Long time lurker hier :)

nu de nieuwe Nexi zijn gereleased stelde ik mij de volgende vraag
een OneplusTwo, Nexus 5X of Moto X Style kopen?

Ik neig naar de OP2 of Moto X aangezien de europrijzen van de Nexus behoorlijk hoog zijn.

Als iemand kan helpen om de knoop door te hakken zou dit schitterend zijn :)

(heb een Galaxy S4 atm die op zijn laatste pootjes loopt)

alvast bedankt!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:32

13art

Moderator Mobile
Welkom op GoT.
Ik verplaatst het topic even naar het aankoopadvies gedeelte.
Daarbij waarom twijfel je tussen die 3 (buiten alleen de prijs?), Wat zoek je in een telefoon? Welke specs hebben je voorkeur? Etc.

Lees even het Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum en breid dan je eerste post nog even wat verder uit.

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 30-09-2015 06:56 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• SteelyDan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-05 11:04
Leuk .. zit met precies dezelfde 3 al een tijdje in mijn hoofd..!

Heb momenteel de Nexus 5 .. Nexus 6 ivm formaat overgeslagen.
Zat echt te wachten op de Nexus 5x .. Dompert .. Prijs en 2Gig geheugen vallen wat tegen.
Op2 serieus leuk, alleen dat gedoe met die invites.. en ranking lijsten .. pff vervelend.
Moto X Style lijkt mooi, maar zie dat deze in recensies wat tegen valt.

Ben eigenlijk niet zo'n fan van Samsung met al die meuk erop .. Maar Galaxy S6 lijkt met specs en prijs eigenlijk de betere optie op dit moment?

Ben er eigenlijk nog niet zo uit .. Voorlopig maar wachten op de Android M update voor mijn Nexus 5 .. En dan zien we wel weer verder ..

• AeoN909
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-04 17:39
Lol zit met hetzelfde rijtje in mijn hoofd. Moto trek mij wel vanwege de batterij duur. Iemand enig idee hoe lang de one plus2 en de nexus5x bij relatief zwaar gebruik de dag door komen? Heb alle testen hier op Tweakers wel gelezen maar kannuit alle benchmark niet goed opmaken hoe lang ze het uithouden.

Heb nu een p6 maar als ik een beetje mijn best doe heb ik hem voor zessen leeg.