280X past niet in Sharkoon MS120/20+4 connector wil niet los

Pagina: 1
Acties:

• TTMJ!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 25-01 13:15
Ik heb echt teveel hooi op mijn vork genomen. Ik ben voor het eerst een pc aan het bouwen en het gaat rampzalig.

Vandaag alles ontvangen, en ik dacht: hoe moeilijk kan dit zijn? Redelijk moeilijk als alles fout lijkt te gaan.

1. Mijn case hoort zogenaamd 35 cm gpu's aan te kunnen (Sharkoon MS120) na het verwijderen van een hdd-panel. Mijn 280x van 27cm paste met wat gestuntel idd. MAAR ik zie nu dat ik hem niet aan mijn psu kan verbinden omdat een niet-verwijderbare hdd-panel te dicht op de power ingang van de 280x zit.

2. Dus ik dacht, laat ik de kaart verwijderen, hem aansluiten aan de psu en dan weer in case zetten.. maar nu lijkt ie muurvast in de pci-e slot te zitten! Ik krijg m er niet uit.

3. De 20+4 connector klikt niet vast aan de mobo. Mijn m-ATX mobo verbuigt als ik m erin druk en ik ben bang dat ik iets breek.

4. Ik kan de 20+4 er ook niet meer uit halen om het helemaal opnieuw te proberen want de mobo beweegt dan teveel mee. Er zit teveel ruimte tussen de schroef en de 'gouden bout' in die hoek.

5. Als ik die schroef strakker probeer te zetten, draait die gouden bout waar hij inzit gewoon mee.

Ik kan dus de vga niet eruit halen, de mobo niet aansluiten én niet verwijderen.

Help? :'(

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Eerst maar eens een fatsoenlijke topictitel, want die vorige was behoorlijk drama. Tevens schopje naar VB (had ook PMG kunnen zijn, maar goed), want CSL is geen problemenhonk.

Het zou helpen als je nog even noemt welke 280X het precies is (doe in het proces dan gelijk je hele systeem). Ook een foto van de specifieke situatie doet wonderen.

En van die 20+4, een beetje kracht is echt niet erg, die komt vaak wat lastiger los.

[ Voor 41% gewijzigd door br00ky op 29-09-2015 22:30 ]

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:44

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Euhm je hebt toch je pci-e lock ingedrukt als je de kaart er wil uit nemen??
http://www.asrock.com/support/faq.asp?id=274

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag