Hoi,
Hopelijk kunnen jullie mij helpen bij mijn zoektocht naar een leuk setje, alvast bedankt voor het meedenken.
Ik zoek een?
Leuke audio set om op mijn tv (samsung) aan te sluiten.
Wat is je budget?
Iets tussen de € 200,- en € 350,- - Zolang de prijs / kwaliteitverhouding maar goed is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk om het geluid van de tv wat te verbeteren. En regelmatig een muziekje op te zetten.
Het hoeft niet perse surround sound te zijn, films kijken doe ik zelden. Ik vind het wel fijn om goed muziek te kunnen luisteren in de hele woonkamer. Ik zou er wel graag muziek naartoe kunnen stream vanaf mijn telefoon of laptop, bluetooth of een soortgelijke aansluiting.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb veel positieve dingen gelezen over de HTL5140B.
Ook de Philips HTB5580G of SAMSUNG HT-J5500 spreken mij wel aan.
Kabels wegwerken of al dan geen standaard is geen probleem voor me.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat ik me vooral afvraag is of ik nu beter voor een 5.1 set of soundbar kan gaan. Zoals gezegd wordt het vooral gebruikt om tv te kijken en een lekker muziekje te kunnen luisteren (al dan niet tijdens een feestje).
Ik ben niet echt merkgebonden en ook geen audiofeil, als het lekker klinkt is het al snel goed.
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!
Hopelijk kunnen jullie mij helpen bij mijn zoektocht naar een leuk setje, alvast bedankt voor het meedenken.
Ik zoek een?
Leuke audio set om op mijn tv (samsung) aan te sluiten.
Wat is je budget?
Iets tussen de € 200,- en € 350,- - Zolang de prijs / kwaliteitverhouding maar goed is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk om het geluid van de tv wat te verbeteren. En regelmatig een muziekje op te zetten.
Het hoeft niet perse surround sound te zijn, films kijken doe ik zelden. Ik vind het wel fijn om goed muziek te kunnen luisteren in de hele woonkamer. Ik zou er wel graag muziek naartoe kunnen stream vanaf mijn telefoon of laptop, bluetooth of een soortgelijke aansluiting.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb veel positieve dingen gelezen over de HTL5140B.
Ook de Philips HTB5580G of SAMSUNG HT-J5500 spreken mij wel aan.
Kabels wegwerken of al dan geen standaard is geen probleem voor me.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat ik me vooral afvraag is of ik nu beter voor een 5.1 set of soundbar kan gaan. Zoals gezegd wordt het vooral gebruikt om tv te kijken en een lekker muziekje te kunnen luisteren (al dan niet tijdens een feestje).
Ik ben niet echt merkgebonden en ook geen audiofeil, als het lekker klinkt is het al snel goed.
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!