Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games en normale taken zoals office en internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 850 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb al een toetsenbord, muis en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
I5, 250 gb ssd en 1tb hdd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel voor processor, videokaart maakt niet uit. Skylake zou ik ook wel leuk vinden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet een heel grote kast(komt op mijn bureau). Ook moet de kast er een beetje mooi uitzien. Het liefst zo stil mogelijk, raampje hoeft niet. ook een DVD-drive(heb nog veel games op dvd)
Ga je overklokken?
Nee, daar begin ik niet aan.
Wat verwacht je van ons?
Zou fijn zijn als jullie mij een advies zouden kunnen geven over wat er beter kan in mijn lijstje.
Ik had ook gekeken welke memory er allemaal ondersteund worden door het moederbord, maar ik zag er geen van deze bijstaan in de pricewatch. Werkt het setje die ik nu heb gekozen dan niet of hoe zit dat? Weet iemand toevallig ook hoeveel sata kabels er bijgeleverd worden?
Games en normale taken zoals office en internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 850 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb al een toetsenbord, muis en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
I5, 250 gb ssd en 1tb hdd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel voor processor, videokaart maakt niet uit. Skylake zou ik ook wel leuk vinden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet een heel grote kast(komt op mijn bureau). Ook moet de kast er een beetje mooi uitzien. Het liefst zo stil mogelijk, raampje hoeft niet. ook een DVD-drive(heb nog veel games op dvd)
Ga je overklokken?
Nee, daar begin ik niet aan.
Wat verwacht je van ons?
Zou fijn zijn als jullie mij een advies zouden kunnen geven over wat er beter kan in mijn lijstje.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 194,70 | € 194,70 |
| 1 | MSI B150M BAZOOKA | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | MSI R9 380 Gaming 4GB | € 236,49 | € 236,49 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 56,11 | € 56,11 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 14,42 | € 14,42 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 825,52 | |
Ik had ook gekeken welke memory er allemaal ondersteund worden door het moederbord, maar ik zag er geen van deze bijstaan in de pricewatch. Werkt het setje die ik nu heb gekozen dan niet of hoe zit dat? Weet iemand toevallig ook hoeveel sata kabels er bijgeleverd worden?