Ik heb ongeveer anderhalf jaar geleden mijn computer gebouwd en hij heeft altijd redelijk goed gewerkt. Ik had soms wat artifacts in GTA V en eens in de paar maanden werd het beeld weleens helemaal groen of grijs als ik een video aan het kijken was. Dat gebeurde gelukkig bijna nooit en verder werkte hij prima.
Laatste tijd is het een paar keer gebeurd dat als mijn scherm op standby ging, het daarna even duurde voordat ik weer beeld kreeg, als ik mijn muis weer bewoog. Vreemd, maar geen ramp. Helaas lijkt mijn videokaart er nu helemaal mee opgehouden te zijn. Mijn scherm blijft "geen input" zeggen, ook na meerdere keren opnieuw opstarten en een andere HDMI kabel (en andere HDMI poort op mijn scherm) te proberen. Als ik de kabel in de HDMI poort van mijn moederbord stop, werkt dat wel gewoon met de onboard graphics.
Heeft iemand enig idee of er nog hoop is, of is mijn kaart gewoon kapot ? De fans draaien nog wel. Ik heb verder niets overgeclocked of rare dingen gedaan. Ik heb recentelijk wel geupgrade naar Windows 10, maar daarna heeft hij nog wel een tijdje gewoon gewerkt.
Dit is mijn systeem:
Laatste tijd is het een paar keer gebeurd dat als mijn scherm op standby ging, het daarna even duurde voordat ik weer beeld kreeg, als ik mijn muis weer bewoog. Vreemd, maar geen ramp. Helaas lijkt mijn videokaart er nu helemaal mee opgehouden te zijn. Mijn scherm blijft "geen input" zeggen, ook na meerdere keren opnieuw opstarten en een andere HDMI kabel (en andere HDMI poort op mijn scherm) te proberen. Als ik de kabel in de HDMI poort van mijn moederbord stop, werkt dat wel gewoon met de onboard graphics.
Heeft iemand enig idee of er nog hoop is, of is mijn kaart gewoon kapot ? De fans draaien nog wel. Ik heb verder niets overgeclocked of rare dingen gedaan. Ik heb recentelijk wel geupgrade naar Windows 10, maar daarna heeft hij nog wel een tijdje gewoon gewerkt.
Dit is mijn systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 227,95 | € 227,95 |
| 1 | ASRock B85 Pro4 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Gigabyte GV-R928XOC-3GD Rev. 2.0 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Zalman Z9 U3 | € 62,30 | € 62,30 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 12,38 | € 12,38 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 56,95 | € 56,95 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 240GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 513,43 | |