Ongeveer een half jaar na mijn pc in elkaar te hebben gezet kreeg ik problemen met het gebruik van mijn toetsenbord en muis. Wanneer ik herhaaldelijk meerdere toetsen indruk of mijn muis gebruik blijft deze 'hangen'. De toets blijft dus niet fysiek hangen maar mijn pc blijft de toets registreren tot ik hem opnieuw indruk. Mijn muis blijft bijvoorbeeld naar rechts gaan tot ik een paar keer klik of beweeg. Of de W toets blijft ingedrukt en mijn character blijft naar voren lopen tot ik W weer indruk. (Dit gebeurd overigens in ieder spel dat ik speel, niet alleen van steam maar ook uplay etc.)
Wat ik al heb geprobeerd;
Muis vervangen voor een andere, (keyboard niet, heb geen andere en asus verzekerde mij dat dit niet het probleem was...?). Ik heb alle sticky en filter keys uitgezet. Heb de BIOS van mijn mobo geüpdatet, ASUS zei dat dit het probleem zou verhelpen maar deed het niet. Heb ook de muis en keyboard in de dedicated muis/keyboard usb ports gedaan op mijn mobo want las op google dat er problemen zijn met de USB3.0 drivers maar dit lost ook niks op. Er veroorzaakt ook niets kortsluiting en alles zit correct aangesloten.
Dit is wat er nu in mijn pc zit;
motherboard: ASUS H97-PRO
processor: Intel Core i5
graphics: Radeon R9 280
mouse: Logitech G500
keyboard: Apple wired USB keyboard
Heeft iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
Kan inmiddels al een paar weken niet meer gamen, huilie dus.
Wat ik al heb geprobeerd;
Muis vervangen voor een andere, (keyboard niet, heb geen andere en asus verzekerde mij dat dit niet het probleem was...?). Ik heb alle sticky en filter keys uitgezet. Heb de BIOS van mijn mobo geüpdatet, ASUS zei dat dit het probleem zou verhelpen maar deed het niet. Heb ook de muis en keyboard in de dedicated muis/keyboard usb ports gedaan op mijn mobo want las op google dat er problemen zijn met de USB3.0 drivers maar dit lost ook niks op. Er veroorzaakt ook niets kortsluiting en alles zit correct aangesloten.
Dit is wat er nu in mijn pc zit;
motherboard: ASUS H97-PRO
processor: Intel Core i5
graphics: Radeon R9 280
mouse: Logitech G500
keyboard: Apple wired USB keyboard
Heeft iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
Kan inmiddels al een paar weken niet meer gamen, huilie dus.