Ik heb een tijdje dingen uitgeprobeerd met Wordpress. Vervolgens heb ik wordpress + alle andere bestanden van mijn websiteserver verwijderd. Dit allemaal om zeg maar helemaal opnieuw te beginnen met mijn wordpress site. Nu heb ik wordpress weer opnieuw geinstalleerd. Een thema geupload (the 7.2).
Nu heb ik telkens het probleem dat als ik een nieuwe pagina aanmaak, bv. www.voorbeeld.nl/contact/ dat ik een foutmelding krijg (de 404 pagina). Ik heb bij instellingen de permalinks ingesteld op dat de naam van de post wordt gebruikt als url.
Ik snap er niks van, want ik heb de websites gewoon gepubliceerd. Alleen als ik er dan naartoe ga dan krijg ik altijd de 404 melding (alleen niet bij homepage).
Iemand weet wat het probleem kan zijn? En vooral hoe dit op te lossen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Nu heb ik telkens het probleem dat als ik een nieuwe pagina aanmaak, bv. www.voorbeeld.nl/contact/ dat ik een foutmelding krijg (de 404 pagina). Ik heb bij instellingen de permalinks ingesteld op dat de naam van de post wordt gebruikt als url.
Ik snap er niks van, want ik heb de websites gewoon gepubliceerd. Alleen als ik er dan naartoe ga dan krijg ik altijd de 404 melding (alleen niet bij homepage).
Iemand weet wat het probleem kan zijn? En vooral hoe dit op te lossen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!