Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• StGermain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:15
Ik zoek bovenstaande voor mijn schoonmoeder, haar telenet modem staat in de kelder en aangezien er geen kabels getrokken mogen worden zou het basistoestel aan de modem moeten komen te staan. Omdat er in de kelder niet getelefoneerd moet worden dacht ik aan een dect maar deze moet wel één verdieping hoger komen staan en ook daar opgeladen kunnen worden dus opladen met een aparte lader ipv in het basisstation in te steken.

Bestaan dit soort toestellen aan een gunstige prijs of ben ik beter af met een duo-setje waarbij ik dan één toestel als reserve hou?

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:00

The Executer

Lekker belangrijk!

Ik zou een pricewatch: Gigaset A220 Duo Zwart (of een ander DECT setje natuurlijk, maar de Gigaset is vrij goed met een leuke prijs) kopen en 2e toestel mooi op voorraad leggen. Volgens mij veruit de makkelijkste optie.

Waar je eventueel wel mee zit is ontvangst op de 1e/2e verdieping wat moeilijk kan worden.

[ Voor 12% gewijzigd door The Executer op 29-09-2015 15:54 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• StGermain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:15
Haar salon is net boven de plaats waar de modem staat en het wifi signaal komt er perfect door dus dect zal ook wel lukken denk ik.