Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Review Destiny: The Taken King

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
reviews: Destiny: The Taken King - goed moment om terug te keren:
Deze review over die update steekt iets anders in elkaar dan je wellicht verwacht.
maar even later is het opeens
Dat betekent trouwens niet dat het onmogelijk is om direct met The Taken King te beginnen. Wie het contentpakket koopt...
De introductie noemt het een update, later is het opeens een contentpakket wat gekocht moet worden. Wat is het nu precies? Is het een update (die meestal gratis zijn) of is het betaalde DLC?

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Het lijkt overigens ook meer een preview dan een echte review? :)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Tja, over een DLC pakket valt er weinig te zeggen natuurlijk.

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-11 14:56

Tweakjur

Redacteur
Het artikel is een update. Je (de lezer) krijgt een update over hoe Destiny er nu voor staat, na het laatste dlc-pakket. Sinds de release zijn er 3 dlc-pakketten en diverse updates uitgegeven voor Destiny die het spel op verschillende manieren hebben veranderd. Dat is het idee achter het artikel. Ik zie dat het inderdaad niet helemaal juist opgeschreven staat, Ik zal e.e.a. even verduidelijken in de tekst. Het verwarrende is dat er óók een gratis update was. De tekst gaat eigenlijk over de (gratis) 2.0-update voor Destiny én de The Taken King-content, waarvoor je wel moet betalen.

Het is vooral daarom ook niet een traditionele review, zoals ook staat uitgelegd op de laatste pagina. We hebben het immers niet over een specifiek product, maar over een product en een aantal extra pakketten samen.

[ Voor 25% gewijzigd door Tweakjur op 29-09-2015 16:43 ]

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-11 11:47
Ik vind het een verademing dat een game en zijn onderdelen besproken worden zonder een cijfer aan het eind te plakken. Geeft een nuttigere discussie in de reacties dan alleen maar reacties als: "Waarom is die hoger dan die-en-die-game die veel beter is?" "Waarom worden er voor dit-en-dat minpunt dingen afgetrokken?" Etc, etc.

Geen idee of deze discussie al vaker gevoerd is maar wat mij betreft mogen jullie dit vaker doen.

Steam