Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor GoPro video bewerkingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil HD video's bewerken, photoshop en gamen.

Wat is je budget?
1000 max

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee maar ik wil geen desktop want hier heb ik geen ruimte voor

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb zelf al leuke gezien. Het liefst een 17,3 inch beeld scherm met een mooi beeldscherm. Heb er niet heel veel verstand van. Zou het liefst wel een I7 erin willen hebben

pricewatch: Asus F751LB-T4171T ; Deze vond ik een hele mooie keuze. Denken jullie dat dit voor mijn doelstellingen te doen is?

Nou las ik over nieuwe processors met event skylake. Is het de moeite om hier op te wachten of kan ik hiermee prima uit te voeten.

Alvast bedankt! :) :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2015 12:14 ]

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-11 19:31

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Wat voor games wil je spele en wat voor programma gebruik je om video te bewerken?

Review QNAP TS-230 NAS

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel vooral simulators denk aan farming simulator. Voor mijn video bewerkingen gebruik ik meestal Sony Vegas en GoPro Studio. Ik ben van plan Adobe Premiere Elements aan te schaffen en hier ook mee te gaan werken

• Kevjoe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 09:33

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

Farming Simulator lijkt mij nu niet grafisch het zwaarste spel. Er zit een goede grafische kaart in, genoeg geheugen, een ruime harde schijf (wel geen SSD), dus voor jouw doeleinden lijkt hij me wel geschikt.

De grootste nadelen die ik zie is dat de harde schijf nogal traag is (en je daardoor volgens de Sony Vegas system requirements geen 4K gaat kunnen bewerken) en dat niets echt supersnel is, maar je zal er zeker wel goed mee aan de slag kunnen.
Of je nu op Skylake moet wachten? Voor een laptop zou ik dat niet doen, eens deze uitkomen zijn deze nog zeer prijzig... en de oudere generatie zal eerder in prijs dalen.

Kort samengevat: deze laptop kan doen wat je wilt, maar het zal absoluut geen snelheidsmonster zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de adviezen

Is het mogelijk om er een ssd in te bouwen? Zou hij dan sneller wezen?

Is dit een betere optie? Dan ga ik lichtjes over mijn budget heen.

pricewatch: MSI Gaming Series GP60 2QF-1094NL

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2015 16:14 ]

• Kevjoe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 09:33

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

Hmm, bij veel laptops is dit perfect mogelijk, al zou ik dat niet direct aanraden in dit geval. Als je aan videobewerking wilt doen, dan nog wat games draaien, dan kan je al je ruimte gebruiken. Als je de harde schijf gaat vervangen door een SSD, dan heb je ofwel een hele grote en dure SSD nodig, ofwel een tweede hdd-slot gebruiken (wat quasi geen enkele laptop heeft).

Ik zou inderdaad die MSI aanraden (toevallig heb ik ook een laptop van MSI, ook heel erg tevreden ervan geweest, maar dat terzijde). De SSD alleen al maakt een wereld van verschil.

[ Voor 19% gewijzigd door Kevjoe op 29-09-2015 16:17 . Reden: Gereageerd op edit Tilldeath. ]

Verwijderd

Topicstarter
Super dan denk ik dat ik een keuze heb gemaakt. Dankjewel vampire!
Pagina: 1