Hey mensen,
Graag heb ik jullie advies.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben op zoek naar een 2-in-1 laptop of tablet waarbij ik een toetsenbord kan kopen. Hij gaat vooral gebruikt worden op studie. Het OS moet Windows zijn, aangezien ik een aantal programma's wil gebruiken die voornamelijk op Windows 10 te gebruiken zijn. Daarnaast vind ik Word en Powerpoint belangrijk.
Hij moet veel kunnen multitasken, dus ik denk dat te weinig RAM niet handig is.
Wat is je budget?
Max €400, liever richting €200. Evt. is tweedehands ook een optie.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Dus graag een laptop/tablet die licht in gewicht is. Daarnaast is een lange accuduur van levensbelang.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur.
Ik zit zelf te denken aan de ASUS Transformer serie, maar ik weet niet welke ik dan het beste kan kiezen. Verder weet ik niet zo goed welke andere opties er zijn.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Niels
Graag heb ik jullie advies.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben op zoek naar een 2-in-1 laptop of tablet waarbij ik een toetsenbord kan kopen. Hij gaat vooral gebruikt worden op studie. Het OS moet Windows zijn, aangezien ik een aantal programma's wil gebruiken die voornamelijk op Windows 10 te gebruiken zijn. Daarnaast vind ik Word en Powerpoint belangrijk.
Hij moet veel kunnen multitasken, dus ik denk dat te weinig RAM niet handig is.
Wat is je budget?
Max €400, liever richting €200. Evt. is tweedehands ook een optie.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Dus graag een laptop/tablet die licht in gewicht is. Daarnaast is een lange accuduur van levensbelang.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur.
Ik zit zelf te denken aan de ASUS Transformer serie, maar ik weet niet welke ik dan het beste kan kiezen. Verder weet ik niet zo goed welke andere opties er zijn.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Niels