Toon posts:

Sony android tv (55W805C) geen 3D signaal met KODI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net nieuwe Sony tv die op android draaid. Heb direct KODI erop geinstalleerd en draait als een zonnetje. Echter, als ik een 3D film afspeel dan zie je wel de 2 beelden naast elkaar alleen de tv voegt ze niet samen. Dat gebeurd wel als ik een externe streamer aansluit.

Iemand anders dit probleem? Wellicht oplossing, tips?

• Kaizah
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-01 11:37
Ik heb gisteren toevallig hetzelfde gehad met mijn nieuwe 65w855c.

Mijn tijdelijke oplossing was het gebruiken van een usb schijf en daarop mijn 3d film spelen. Ik kon dmv ES File Explorer het bestand openen en dan kiezen tussen verschillende spelers.

VLC en Kodi werkte allebei niet, de bijgeleverde video speler werkte wel (rode ronde icoon).

Tijdens het afspelen met de bijgevelerde video speler kon ik de 3d functie kiezen op je remote (action men).

• dojitsu
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05:38
Ben van plan om ook deze 805c te kopen.
Ik begreep dat bij de 805b, de 3d functie een bug bevat waardoor het beeld niet zo mooi was. Is dit ook zo bij die 805c?

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-01 21:14
Dit ligt aan KODI, als je de tv handmatig in de 3d stand zet werkt het prima.

Ik heb de 55W829B, en bij alle 3d content die vanuit Kodi wordt afgespeeld veranderd de tv niet naar 3d stand.

Als je het met cyberlink powerdvd (oid) afspeelt ziet de tv het 3d signaal wel prima

Hier een mogelijke optie: http://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=172762

[ Voor 11% gewijzigd door cypher21 op 29-09-2015 15:46 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Verwijderd

Liep ook tegen dit probleem aan. Beste optie is gewoon de sony afstandsbediening uit de appstore te downloaden van Spikes Labs. Zorg dat je smartphone en tv op hetzelfde wifikanaal zitten. App de tv laten zoeken en verbinden. Nu kan je gebruik maken van de 3d knop die op je smartphone staat.

Gr Sjors