Ik kan je best iets aanraden:
- de algemene regels nog eens doorlezen. Het is hier geen helpdesk, we verwachten dat je zelf eerst onderzoek doet, reviews etc leest en met een aantal mogelijkheden komt. En niet te vergeten je budget vermeld.
- het juiste subforum gebruikt. Er is namelijk een heel subforum voor consumentenelectronica, en daaronder zit ook een subforum aankoopadvies. Daar moet je wezen met je vraag
Je zou een mod kunnen vragen je topic te verplaatsen (TOpic report dmv het handje / rapporteer dat links bovenaan je topic staat). Maar gezien voorgaande denk ik eerder dat dit topic een slotje gaat krijgen en dat je het dan in het juiste subforum op de juiste manier nog eens mag proberen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
[ Voor 7% gewijzigd door Bartjezz op 29-09-2015 10:43 ]
het komt omdat mijn microfoon het geluid meepakt van mn boxen.
hier praat ik over een headset. vandaar dat ik een andere wou.
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
de mensen die horen als ik schiet. of muziek luister
Geluid luisteren met een microfoonjeppekroezen schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:30:
geen idee.
de mensen die horen als ik schiet. of muziek luister
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Zoek je nou een koptelefoon, een microfoon of een headset?jeppekroezen schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:28:
ah oke.
het komt omdat mijn microfoon het geluid meepakt van mn boxen.
hier praat ik over een headset. vandaar dat ik een andere wou.
Want als jij met boxen speelt, en dan een micofoon gebruikt,dan kan iedereen je vertellen dat dat niet gaat werken.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
We verwachten hier op Tweakers een stuk meer eigen input dan een topicstart van 2 regels zonder eigen onderzoek en voorzetjes. Zonder die punten gaat je topic helaas op slot. Bij deze.
Dit topic is gesloten.
![]()