samsung UE55JU7000 of panasonic cx750

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbtje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-10 19:31
Beste medetweakers, ik ben even het spoor bijster ik wil graag een ultra hd tv aanschaffen in de maat 55inch ik kom zelf van een panasonic txp50gt60 plasma tv en twijfel nu tussen de UE55JU7000 van samsung of de sonic tx-55cx750. Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen adviseren bij mijn aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:32

Bever!

3

Cx700 ligt kwa specs meer in lijn met de ju7000. 750 heeft dubbele tuners en een ips panel en geeft betere kijkhoek maar veel minder contrast. Zowel de samsung als de pana zijn top.

[ Voor 8% gewijzigd door Bever! op 29-09-2015 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik zou persoonlijk lekker naar de plasma blijven kijken. ;)

Maar dit topic krijgt wel een schopje naar CEA aangezien het aankoopadvies betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-10 12:15
Waarom wil je graag een Ultra HD tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Ik zie momenteel geen enkele reden om je televisie te gaan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht nog een jaartje tot de OLED modellen wat goedkoper worden en hopelijk Panasonic ook een degelijke 4k OLED heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbtje
ik wil een maatje grotere tv en krijg hem van me ouders ivm verhuizen. de panasonic verhuist naar de slaapkamer. ik wil graag een smart tv die niet onderdoet aan de pana maar die juist wat beter is dan de gt60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:34

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Heb je zelf al eens beide bekeken. Lees erg vaak op fora dat 4K niks toevoegt en je er niet naar moet kijken. Echter heb ik zelf bij het maken van de keuze deze specificatie even los gelaten en diverse tv's vergeleken. En ik kwam thuis met een Samsung js9000. Dit is een uHD tv die voor ons prima kleur weergave heeft en zwart waardes.

Bij het vergelijken wel gevraagd in de winkel of de TV van de demo modus af mocht. En beide waren aangesloten op BD speler. Dus BD disk erin en zo goed beeld gekregen van de TV's.

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbtje
ik heb ze nog niet gezien in de winkel. maar wil ze zeker gaan bekijken. ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn met deze twee tv;s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbtje
vind ze allebei mooi haha het design van Panasonic vind ik persoonlijk wat mooier
Pagina: 1