Op het nieuwsbericht "Microsoft reageert op privacybezwaren in Windows 10" wordt geen woord gerept over de nieuwe manier van feedback verlenen, omtrent privacybezwaren. In de blogpost staat namelijk dat ze vooral mensen oproepen om feedback te geven. Zowel via het contactformulier, als via de Windows Feedback app.
Je ziet in de reacties ook dat dit niet overkomt, waardoor we weer hetzelfde riedeltje krijgen als "waarom zo geheimzinnig, ik vertrouw het niet etc".
Waarom is er besloten dit volledig weg te laten uit het artikel? Ik had het in de nieuws-submit juist meegenomen, omdat het 1 van de dingen is waamee MS aan lijkt te tonen, tegemoet te willen komen aan de wensen van de klant.
Nu lijkt het heel erg op het standaard riedeltje en komt het dus totaal niet over wat voor stappen zijn gezet.
Dit is helemaal overgeslagen:
Je ziet in de reacties ook dat dit niet overkomt, waardoor we weer hetzelfde riedeltje krijgen als "waarom zo geheimzinnig, ik vertrouw het niet etc".
Waarom is er besloten dit volledig weg te laten uit het artikel? Ik had het in de nieuws-submit juist meegenomen, omdat het 1 van de dingen is waamee MS aan lijkt te tonen, tegemoet te willen komen aan de wensen van de klant.
Nu lijkt het heel erg op het standaard riedeltje en komt het dus totaal niet over wat voor stappen zijn gezet.
Dit is helemaal overgeslagen:
If you ever find a situation where our software is not behaving the way it should with your privacy settings, please let us know here.
Listening to your feedback has been the foundation of Windows 10, and feedback on privacy is no exception. For our Windows Insiders, we have a Privacy section to our Windows Feedback app so that we can have a detailed dialog on our privacy approach. As an example of direct response to feedback we’ve received, all Windows 10 customers will receive an upcoming update to family features, with default settings designed to be more appropriate for teenagers, compared to younger children. Additionally, we’re working on ways to further enhance the notifications that kids and parents get about activity reporting in Windows. We’ll also release updates for enterprise customers based on their feedback later this fall. This collaboration with Insiders is invaluable to our team, and we continue to welcome anyone who wants to work with us on the future of Windows 10 here.
[ Voor 50% gewijzigd door Martinspire op 28-09-2015 22:10 ]