Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toon-VA
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 20:32
Hoi iedereen,

Ik ben nu al 2 jaar een gelukkige eigenaar van de LG Nexus 5 die ik heb geroot met volgende walktrough:
http://www.ibtimes.co.uk/...tall-cwm-recovery-1502856

Nu had ik problemen met de recente kleine updates van Google die ik niet geïnstalleerd kreeg en kwam op het internet tegen dat ik de stock recovery.img moet terugzetten i.p.v. clockwork.img die ik heb gebruikt tijdens het rooten. Ik heb dit gedaan en kan terug de updates van OTA installeren zonder verlies van root toegang op de telefoon.

Ik las daarnet op de homepage van tweakers dat de Nexus lijn vanaf 5 Oktober de update kan verwachten van Android 6 Marshmallow.

Nu vraag ik me af of mijn telefoon deze update zal willen installeren met de aanpassingen die ik heb gedaan om de telefoon te rooten. Heeft iemand hier ervaring mee of moet ik best de telefoon resetten om zeker de update te krijgen?

Groeten,
Toon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:02

ikt

Je zult de stock recovery moeten herstellen om de nieuwe OTA updates te ontvangen.

Aangezien je root en een custom recovery hebt, kun je het wagen om via die recovery een prerooted image te flashen als 6.0 is gereleased.

Op XDA-Developers kun je een hoop meer informatie vinden. :)