................... voor dummies

Pagina: 1
Acties:
  • 468 views

• deguus
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-07-2024

deguus

shit pf laad nit

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://media.wiley.com/assets/7289/72/for-dummies-logo.png
Ik kwam op het idee voor dit topic toen ik aan denken was over wat nou een goede "all in one" introductie vraag (een vraag waarmee je in een keer heel veel te weten kan komen). dus na denken denken heel lang denken bedacht ik iets: Waarover zou jij je eigen voor dummies boek schrijven.Want voor een voor dummies boek moet je ergens kennis ergens van hebben. dus je krijgt een goede indruk van iemand. en je zou op deze vraag verder kunnen gaan me vragen als: wat zou je ze dan leren en wat zijn je hooftstukken. zo laat je iemand ook nadenken over zijn eigen talenten. en hoe hei anderen kan helpen. dus mijn vraag aan jullie tweakers is wat vinden jullie van deze vraag & of jullie hem kunnen beantwoorden. Dan kan ik kijken of ik goed geredeneerd heb, en of ik een koekje voor me zelf kan kopen omdat ik dit vraagstuk goed heb beantwoord . dus jullie opdracht fellow GoT'ers beantwoord mijn vraag en zeg wat je er van vind zodat ik weer kan leven met mezelf . het is aan jullie _/-\o_ .

its the Guus

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Inkoppertje: hoofdletter gebruik in de Nederlandse spelling en interpunctie voor dummies.. :)

NRG

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Trap zelf eens af en een verschrikkelijke topictitel....

[ Voor 52% gewijzigd door Fietsbel op 28-09-2015 20:11 ]

39

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Dit is een te vage topic start om iets uit voort te laten komen, vooral gezien het gebrek aan eigen inzet in ts. Misschien zou het iets voor HK kunnen zijn, maar daar moet TS nog even voor doorsparen. Hier iig een slotje.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Dit topic is gesloten.