Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Draadloos internet uitbreiden

Pagina: 1
Acties:

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:53
Ik wil een simpele accespoint op mijn slaapkamer hebben die mijn bedrade signaal omzet in wifi. Ik kwam uit op het volgende product: http://www.tp-link.com/en...ls/cat-10_TL-WA850RE.html maar zie nergens concreet staan dat dit mogelijk is. Is het mogelijk met dit apparaat (volgens pricewatch wel)?

p.s Ik wil liefst een klein kastje die direct in stopcontact gaat en geen router oid als accespoint gebruiken.

• verjager
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Volgens de site/handleiding is de ethernet poort om een apparaat zonder wifi alsnog draadloos te kunnen verbinden. Dus precies andersom. Wat heb je in de pw gelezen dan?

• jostefa
Ja inderdaad, in de pricewatch staat dat het een accespoint is, maar als ik op de website kijk lijkt het meer op een wifi repeater.

Verwijderd

Het is een repeater. Weg blijven van die dingen.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Koop een rouer en zet die in AP modus. Hoe dat moet vind je in de FAQ van dit subforum. Plus keuze genoeg :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• jostefa
@The Eagle, Dat is inderdaad een oplossing, maar mij lijkt het juist mooi om een apparat direct in het stopcontact te hebben (geen last van draden).

• Xistance
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11 19:48
Dat is dan misscchien wel mooier, maar kom dan niet klagen dat je snelheid op geen bal trekt ;)
Je mag je snelheid via zo'n ding halveren. Dan heb ik liever een router in AP, dan een repeater.
Pagina: 1