[pw] [bug] Specificaties vouwen niet open.

Pagina: 1
Acties:

• ByteSize
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-11 09:27
Hoi,

In de Pricewatch, in de categorie "Componenten en randapparatuur >> Netwerk >> Netwerkkaarten" op het tabblad Specificaties lukt het niet om "Interface" "Bedraad" of "Meer informatie" open te vouwen door erop te klikken. Ook "Alles openen" lukt niet. Dit lukt niet in Chrome, Firefox of Internet Explorer.

De specificaties openvouwen van een product in een andere categorie bvb "Componenten en randapparatuur >>Basiscomponenten >>Videokaarten" lukt wel.

Happy bughunting!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Even snel een testje gedaan en bij mij lukt dat wel gewoon bij pricewatch: Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Plus Bluetooth. Heb je geen add-ons of proxy oid in gebruik die wat blokkeerd? En welk OS gebruik je? Welke browser versies? Je mist nogal wat informatie om te kunnen bughunten. Zie ook Stoute Bugs FAQ.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• ByteSize
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-11 09:27
Bij dat product lukt het hier ook, bij deze dan weer niet: http://tweakers.net/pricewatch/247633/intel-pro-1000-gt-netwerk-pci-adapter-low-profile/specificaties/ en http://tweakers.net/pricewatch/227327/hp-nc364t-pci-express-quad-port-gigabit-server-adapter/specificaties/

Ik gebruik Windows 7 Professional x64 NL (volledig up-to-date), Chrome Versie 45.0.2454.101 m, Firefox 41.0 en IE 11.0.9600.18015

[ Voor 22% gewijzigd door ByteSize op 28-09-2015 16:11 ]

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En dat is ook niet zo gek dat 't niet werkt bij die producten, want er is geen extra gegevens opgegeven. Hoe wil je iets openklappen wat er niet is?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Daar is wel degelijk sprake van een bugje, er zijn namelijk wel specificaties. Sowieso staat bij mij e.e.a. onthouden als uitgeklapt en worden ze toch ingeklapt weergegeven.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Apart dat ze dan niet worden weergegeven, ook niet als je klikt op 'Verbeter productgegevens'.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Hero of Time schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:03:
Apart dat ze dan niet worden weergegeven, ook niet als je klikt op 'Verbeter productgegevens'.
Ik zie bij deze pricewatch: HP NC364T PCI Express Quad Port Gigabit Server Adapter gewoon 4x 1Gbit en een andere spec ingevuld staan?

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dan zie jij meer dan wij. Ik die 4 poorten, card interface PCI-e x4 en that's it. Ja, die zouden weergegeven moeten worden, maar omdat de populaire specs niet zijn opgegeven, worden die schijnbaar niet weergegeven. Wellicht te weinig specs om iets zinnigs mee te doen?

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:08
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Dr2U35XTvUKypguMY7xpXzE5/medium.png

Helemaal niets te openen hier.

[ Voor 9% gewijzigd door MuddyMagical op 29-09-2015 08:23 ]

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Hero of Time schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:10:
Dan zie jij meer dan wij. Ik die 4 poorten, card interface PCI-e x4 en that's it.
Die zie ik bij de 'verbeter'-pagina.
Ja, die zouden weergegeven moeten worden, maar omdat de populaire specs niet zijn opgegeven, worden die schijnbaar niet weergegeven. Wellicht te weinig specs om iets zinnigs mee te doen?
Het is domweg een bug, e.e.a. hoort gewoon getoond te worden.
Pagina: 1