Windows 7 start soms niet goed op

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBD
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09-2024
Redelijk vage titel voor een redelijk vaag probleem... In ieder geval, sinds kort start W7 niet meer goed op. Soms, in ieder geval.

Ongeveer de helft van de tijd start hij op zonder problemen, de andere helft van de tijd blijft hij 'hangen' nadat ik op mijn gebruikersaccount ben ingelogd. Ik krijg het bureaublad te zien met icoontjes, ik kan er wel op klikken, maar verder kan hij niets opstarten (ik kan hem dan enkel uitzetten). Heb daarnaast ook programma's voor settings van de fan en de muis die automatisch opstarten bij het aanzetten van de pc, deze laden dan ook niet.

Dingen die ik al geprobeerd heb:
- Google. Kom echter allerlei dingen tegen uit allerlei jaren, en de oplossing zit er voor zover ik weet niet tussen.
- Draaien van virus + malware scan. Compleet schoon.
- Opstarten in veilige modus lijkt hij zonder problemen te doen.

Heb in de eventviewer gekeken, daar staan een boel errors en waarschuwingen bij een foute opstart. Ik haal hier echter niet uit wat het probleem is:

http://www.megafileupload.com/5d8m/errors.rar

Iemand die enig idee heeft waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Post ff je errors gewoon, ga geen rarretje downen en unpacken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Weinig info.. En idd ^ een .rar?

Zullen wel wat drivers dwars liggen/beschadigd zijn. Uninstall gewoon je audio/video en mobo leverancier drivers en installeer deze opnieuw door de laatste updates op te halen, iig van je mobo leveranciers website.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBD
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09-2024
KillerAce_NL schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:06:
Post ff je errors gewoon, ga geen rarretje downen en unpacken...
Reden waarom ik het in een rarretje doe is dat het zoveel errors zijn dat ik geen idee hebt welke de oorzaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik denk dat je weinig antwoord krijgt als je niet de moeite neemt om even door de meldingen te gaan en d.m.v. google te checken welke relevant zijn. Gaan de mensen hier niet voor je doen..Kwestie van eigen inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
1.) Geen duidelijke informatie
2.) Een of ander raar rar bestand
3.) Geen specs

Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat zei google? Hebben driver reinstalls geholpen etc etc. We verwachten wat meer eigen input.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar WOS.
Pagina: 1