Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Hmmmz..wist ik niet eens eigenlijk.
Verwijderd
Ik heb wel eens Quake3 gespeeld met V3 op een AMD550 en 128mb, maar dat liep niet lekker (in 1024 dan)
Verwijderd
Denk dat de voodoo iets sneler is, zie ook:
http://www.tweakers.net/nieuws/6230
Verwijderd
En helemaal voor de wat oudere spellen, die soms nog weleens leuk zijn om even te spelen, is de voodoo beter
volgensmij zelfs iets sneller (zeker met UT)
Verwijderd
Das nie waar, heb hier een TNT2 en een VooDoo 3 3000 liggen. TNT2 was wel sneller, en die kan 32 bit aan.Op dinsdag 19 juni 2001 16:36 schreef [TLT]Lynx het volgende:
TNT2 (zelfs een normale) liep bij mij trager dan een V3 bij een vriend van me.
Verwijderd
Dit zijn dus twee 3Dfx glide spellen
De voodoo kaart is hier niet alleen sneller maar geeft ook nog eens VEEL mooier beeld.
Pardon, Glide?Op dinsdag 19 juni 2001 22:12 schreef KlanMan het volgende:
Wat is rapper in games als Quake en Halflife?
De voodoo kaart is hier niet alleen sneller maar geeft ook nog eens VEEL mooier beeld.
OpenGL bedoel je zeker?
Jow of je probeert het een beetje netjes te zeggen? Maar hij heeft volgens mij echt gelijk hoor... Glide dat is toch Unreal?Op dinsdag 19 juni 2001 22:26 schreef KlanMan het volgende:
Kun je niet lezen!
Quake en Halflife zijn idd OpenGL
Verwijderd
Volgens mij ook:Op dinsdag 19 juni 2001 22:31 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Jow of je probeert het een beetje netjes te zeggen? Maar hij heeft volgens mij echt gelijk hoor... Glide dat is toch Unreal?
Quake en Halflife zijn idd OpenGL
Unreal (Tournament) -> voor glide geoptimaliseerd
Quake3 -> OpenGL
Halflife -> OpenGL en Direct3D (volgens mij)
Verwijderd
DRIVER ISSUES
When running Half-Life in OpenGL, you must select '3Dfx Mini Driver' from the drivers list in the Video Options menu if you have a 3Dfx card (Voodoo, Voodoo2, Rush or Banshee). Choosing the 'Default' driver may severely impact Half-Life's performance.
Wat doet die zgn. 3Dfx miniGL driver dan?
Dus wel een optimatisatie!
En Quake2
Video Driver: You have four choices under Video Driver. These are
Software, 3Dfx OpenGL, PowerVR OpenGL, and Default OpenGL. As you can see,
generally this breaks down into two choices: Software or some form of
OpenGL.
't is 3Dfx OpenGL dus geen glide
Verwijderd
Voodoo3 is idd sneller maar mooier beeld dan een TnT2 geeft ie zeker niet (3D tenminste) !Op dinsdag 19 juni 2001 22:12 schreef KlanMan het volgende:
Wat is rapper in games als Quake en Halflife?
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Verwijderd