Goedemorgen tweakers,
Ik heb een probleem met de Iphone 5s van mijn vriendin waar ik niet mee uitkom. Ik hoop hier wat goede tips/aanwijzingen te vinden
het probleem:
Sinds een aantal dagen stuurt de APNS de berichten van Whatsapp niet meer door. Je ontvangt pas meldingen als je whatsapp zelf opent (ook geen klein cijfertje bij de tegel). Dit is ook de enige app waarbij dat gebeurt. Gemiste telefoontjes, Facebook messenger en iMessage berichten worden wel netjes doorgepushed.
wat ik heb geprobeerd:
Alle (relevante) settings van whatsapp doorgelopen en even uit en aangezet.
hetzelfde gedaan voor de settings van whatsapp binnen iphone instellingen.
Iphone meerdere keren opnieuw opgestart.
Iphone laten leeglopen en na een tijdje pas opgeladen.
Naar iOS9 geupdate.
App op de achtergrond niet gekilled.
Whatsapp FAQ en gegoogled op het probleem.
Het stomme is... als je even wel actief bent geweest op whatsapp (meerdere berichtjes zelf uitstuurt) en dan je telefoon locked werkt de push service voor max 15min.
Ik heb een probleem met de Iphone 5s van mijn vriendin waar ik niet mee uitkom. Ik hoop hier wat goede tips/aanwijzingen te vinden
het probleem:
Sinds een aantal dagen stuurt de APNS de berichten van Whatsapp niet meer door. Je ontvangt pas meldingen als je whatsapp zelf opent (ook geen klein cijfertje bij de tegel). Dit is ook de enige app waarbij dat gebeurt. Gemiste telefoontjes, Facebook messenger en iMessage berichten worden wel netjes doorgepushed.

wat ik heb geprobeerd:
Alle (relevante) settings van whatsapp doorgelopen en even uit en aangezet.
hetzelfde gedaan voor de settings van whatsapp binnen iphone instellingen.
Iphone meerdere keren opnieuw opgestart.
Iphone laten leeglopen en na een tijdje pas opgeladen.
Naar iOS9 geupdate.
App op de achtergrond niet gekilled.
Whatsapp FAQ en gegoogled op het probleem.
Het stomme is... als je even wel actief bent geweest op whatsapp (meerdere berichtjes zelf uitstuurt) en dan je telefoon locked werkt de push service voor max 15min.