Toon posts:

Kan niet meer inloggen op Google

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte lezer,

Ik zit met een probleem sins een aantal dag kan ik niet meer inloggen op mijn Google/Youtube account als ik op het inlog icoontje klik dan laat de pagina helemaal niet dan staat het wel in de adres balk maar dan gaat hij niet naar de pagina toe en tot nu toe heb ik dat bij anderen login pagina's niet. Dat kan ik alleen via safari niet via een anderen browser kan het wel gewoon. Maar ik wil graag Safari bijven gebruiken. Ik heb alles al na gezocht cookies enzovoort.
de pc die ik gebruik is een macbook dus volgens mij kan het ook geen virus zijn.

Ik hoop dat een van jullie mij kunnen gelopen met dit vervelende probleem

alvast bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Om je gelijk een illusie armer te maken, er zijn wel degelijk virussen voor OSX, maar minder dan voor Windows.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Verder geen verstand van Mac's maar neem aan dat er andere browsers zijn naast Safari.
Dan is het makkelijkste even een andere browser proberen, die hoef je niet tot het eind der tijden te gebruiken maar dan weet je wel gelijk of het alleen Safari is, wordt het specifieker :)
En inderdaad, OSX is al vele jaren geen garantie dat je geen virussen kan krijgen, er zijn minder virussen, of ze minder makkelijk infecteren geen idee maar de kans is er altijd :/
Toevallig nog iets aan je Macbook veranderd de afgelopen tijd? Software updates, nieuwe programma's of een film gedownload oid?

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@RGAT

nee ik heb de afgelopen tijd niet veel verander of gedownload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 15:37

zwik

randomized

Maar wel iets dus ;) . Ga eens na of zet het hier neer en wellicht herkenen we wat.