Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Virussen? Scan ze hier!
www.bora-computer.de:
512 MB 133 MHz SD-Ram 179.- mark = 203 piek
Cu
Als het 7,5 is is het niet echt super geheugen, maar voldoet wel voor 'normaal' gebruik.
De prijs is te hoog, zie pricewatch
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Ik wilde het al bijna kopen.
Echt niet meer normaal man die prijzen ZO goedkoop! Djeez,.. ik ga is ff vragen hoeveel ns dat geheugen heeft.
Enne nog een vraag. In de pricewatch, kan je dat ram geheugen voor 219 pieken gewoon laten bezorgen?
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Een beetje dom van me,..
Ik ga het meteen laten bezorgen
Echt goedkoop!
Verwijderd
Ik zou er niet te veel op vertrouwen.... het geheugen heeft de laatste tijd nogal geschommeld. Eerst vrij hoog, toen weer omlaag, vervolgens gigantisch omhoog (volgens mij was dat na die crash in die dimmfabriek ergens in Japan), toen is het een tijdje stabiel gebleven om vervolgens ongekend diep te zakken.
Er is natuurlijk altijd kans dat het nog goedkoper wordt, maar ik zie het alweer gebeuren dat ze de prijs over een tijdje weer net zo makkeljk omhooggooien.
Virussen? Scan ze hier!
Ik weet namelijk nog dat ik anderhalf jaar terug een simmetje 64 mb ram pc 100 heb gekocht voor 275 piek! Djeez wat ziek
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Heb ik gelijk genoeg voor de komende 5 jaar
Buhahah! Nou je het zegt! Tsja sorry ik zeg SIMM omdat het voor me AMD K6-2 300 Mhz is en die vindt ik al zo oudOp dinsdag 19 juni 2001 14:29 schreef ZeroX15 het volgende:
En er bestaan geen simmetjes die op 100Mhz draaien!
Tering!Op dinsdag 19 juni 2001 21:09 schreef Sir_Killalot het volgende:
Dit ga ik morgen halen: http://www.tweakers.net/pricewatch/16984
Doe mij ook wat
Ik breek um wel ff door midden, ieder de helft ok ??Op donderdag 21 juni 2001 09:25 schreef DEM0N het volgende:
[..]
Tering!
Doe mij ook wat
Als je zo vriendelijk wilt zijn, GRAAGOp donderdag 21 juni 2001 16:45 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
Ik breek um wel ff door midden, ieder de helft ok ??
512 zal wel relax draaien in win2000
Verwijderd
Dan ben je gek, over een half jaartje wil je alweer ander geheugen, maar ik neem maar ff aan dat je een geintje maakteOp dinsdag 19 juni 2001 21:09 schreef Sir_Killalot het volgende:
Dit ga ik morgen halen: http://www.tweakers.net/pricewatch/16984
Verwijderd
Peanuts, ik betaalde 9 jaar geleden nog 1100 piek voor 16Mb!Op donderdag 21 juni 2001 18:43 schreef wacko het volgende:
6 jaar geleden betaalde je nog fl 25,- voor 1 MB EDO ram
waaronder 3x 128Mb infineon en 1x 128 M-Tech die gvd
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
512 MB DIMM SDRAM PC133, 168pin, 64x4
Wat houdt dat 64x4 in? is dat een beperking op iets op je mb?
Verwijderd
Als het geen beperking is dan ga ik het dus echt wel kopen.
http://www.snogard.de/cgi-bin/SNOGARD.filereader?599496150+DE/catalogs/1398
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
BTW: kan je nagaan wat mijn voorraadje 256K 30p simms destijds heeft gekost. Heb er zo'n 100 van die krengen...
Verwijderd
zijn dat geen vier geheugenchippies van 64MB op de DIMM-moduleOp donderdag 21 juni 2001 22:56 schreef jakenl het volgende:
Gistron:
512 MB DIMM SDRAM PC133, 168pin, 64x4
Wat houdt dat 64x4 in? is dat een beperking op iets op je mb?
was net met die crash enzo.
Nu heb je voor dat geld meer als het 10 voudige
wauw! en dat loopt gegarandeerd cas *2-2-2* @ 166 mhz of *cas 2-3-3 ofzo* ? mijn dane-elecje van 256meg houdt het tot 165 cas 222 en 169 cas 2-3-2 vol, hoger wil me mobo niet... maar geheugen is idd spotjegoedkoop, ik zou dan eerder voor "normale" prijzen een super bankje kopen (infineon e.d.)Op dinsdag 19 juni 2001 19:01 schreef AaroN het volgende:
kheb net voor F. 410 512 mb 166 MHZ cas 2ram besteld bij OCZ in US, inc. verzendkosten Dus tel maar uit of je liever supergeheugen wiltof gewoon cheap basic geheugen (die 512 mb wordt samengesteld uit micron, mushkin en infineon)
succes ermee!
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
Als je absoluut geen om buiten Zwolle te bestellen.. t/m 7 Juli heeft Norrod in zwolle filiaal korting.. dwz
50 piek => 128 PC 133
100 piek => 256 PC 133
Alhoewel: dankzij de lage prijzen is het op en hebben ze alweer PQI of MTec geheugen wat zo simpel op 147MHz wil draaien
Verwijderd
Ibm 512 MB dimm cas 222 6ns geheugen..
gelijk maar 2 stuks meegenomen voor Fl 239.- per stuk..
Is wel heeeeeel oke dat geheugen
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Lol, hier zit een meedenaar...
tweakers in de buurt
en ik zie hier dat je delyver ook kent!
die wouter de groeten trouwens!
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Hou d'r rekening mee dat een hoop chipset's op mainboarden vaak niet meer dan 6 zijdes aan kunnen spreken, dus 4* 2 zijdes (aka: dubbelzijdig) gaat dus lang niet altijd werken.Op zondag 01 juli 2001 22:39 schreef abbadon het volgende:
Heb zo-even ook wat 256MB DIMM's besteld; Dane-Elec à 145,-. De reden dat ik niet voor die goedkope 100 gulden dingen ga is om twee redenen: 1) ik had al Dane-Elec, zo heb ik de minste kans op incompatibiliteits-gedonder, zeker als je 4 van die double-sided DIMM's op je mobo steekt, [..]
Het kan dus zijn dat 'ie van 2 modules maar de helft ziet. (de wet van Murphy verteld je natuurlijk dat minstens een van die 2 de grootste is
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Op zondag 01 juli 2001 22:56 schreef TD-er het volgende:
[..]
Hou d'r rekening mee dat een hoop chipset's op mainboarden vaak niet meer dan 6 zijdes aan kunnen spreken, dus 4* 2 zijdes (aka: dubbelzijdig) gaat dus lang niet altijd werken.
Het kan dus zijn dat 'ie van 2 modules maar de helft ziet. (de wet van Murphy verteld je natuurlijk dat minstens een van die 2 de grootste is)
Evengoed bedankt though
Verwijderd
BX, the horror :`( :`(Op zondag 01 juli 2001 23:27 schreef abbadon het volgende:
[..]
Daarom heeft abbadon nog steeds zijn i440BX@133; ondersteund 8 banken
![]()
Evengoed bedankt though
Ik dacht het ook ja, dit is wel een goeie chip dan hoor! de meeste zijn 8x32.Op zondag 01 juli 2001 18:20 schreef Rembo het volgende:
[..]
zijn dat geen vier geheugenchippies van 64MB op de DIMM-module
Verwijderd
Verwijderd
/offtopicOp zondag 01 juli 2001 22:43 schreef Dr.Q het volgende:
hey bird 2! woon jij in Veendam?
tweakers in de buurt
jij zat bij hem in de klas toch..
/offtopic
BX horrorOp zondag 01 juli 2001 23:35 schreef Vo0 het volgende:
[..]
BX, the horror :`( :`(
BX roelz de pan uit
Ik heb ze een week later weer een mail gestuurd dat ik de opdracht wil annuleren en heb het maar bij gistron besteld en het was 3 dagen later binnen voor minder
Ik heb nu 512 MB RAM PC 133 voor F 217,-- incl. verzendkosten en overige kosten
Wel redelijk dacht ik zo toch??
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Nog meer tweakers uit de buurt,Copycat komt uit O.P.Op zondag 01 juli 2001 22:43 schreef Dr.Q het volgende:
hey bird 2! woon jij in Veendam?
tweakers in de buurt
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
Kost ook iets van 217 512mb 133mhz.
Welke krijg je dan?
Cass2, ?
Uhhmm nee ik denk het niet,..Op donderdag 05 juli 2001 13:58 schreef Logitech het volgende:
Kun je geheugemn trouwens goed kopen bij FunPrice?
Kost ook iets van 217 512mb 133mhz.
Welke krijg je dan?
Cass2, ?
Misschien als je geluk hebt
Verwijderd
Kowa, en ik heb mijn 256mb 133mhz weg, M.Tec.
Greetzz...
217 piek voor 512 MB RAM PC 133 en dat incl. alle overige kosten,..
Volgens mij gaat dit NOOIT meer voorkomen en als je nog geheugen wilt kopen doe het NU!
Maarree,. wie heeft er nou al langer evaring met dit goedkope oem geheugen? Ik zit nu op me werk en me ma stuurt me net een sms dat het thuis binnen is
Ik moet alleen ff ruimte zoeken om me plaatje te hosten,...
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Hehe jaaaa die heb ik ook!
Alleen moet je niet met ALT gaan screenen want nou zien we je desktop niet