goededag alle
ik ben nu bij mij opa en heeft pas geleden de update gehad voor windows 10.
maar sinds de update heeft mail app van microsoft wat manken menten, wat bij vorige versies geen last van hadden. dit zijn de problemen: het verzenden van berichten duurt enorm traag.. dat is probleem nummer 1 het volgende probleem. dat bij mijn moeders laptop (met windows 10) wel nieuwe mapjes kan maken. maar bij mijn opa en broertje niet.
deze problemen hebben meer mensen last van, zag ik bij de app reviews.
nu is mij vraag is dit probleem op te lossen heeft windows 8 hier ook last van?
anders word het downgrade.. omdat deze app erg belangrijk voor me opa.. en iriteerd zich nu maateloos aan windows 10 als hij nog geen eens normaal op zijn laptop even een mail kan sturen.. en mapjes
maken.
alvast bedankt voor het denken
mvg Danny
ik ben nu bij mij opa en heeft pas geleden de update gehad voor windows 10.
maar sinds de update heeft mail app van microsoft wat manken menten, wat bij vorige versies geen last van hadden. dit zijn de problemen: het verzenden van berichten duurt enorm traag.. dat is probleem nummer 1 het volgende probleem. dat bij mijn moeders laptop (met windows 10) wel nieuwe mapjes kan maken. maar bij mijn opa en broertje niet.
deze problemen hebben meer mensen last van, zag ik bij de app reviews.
nu is mij vraag is dit probleem op te lossen heeft windows 8 hier ook last van?
anders word het downgrade.. omdat deze app erg belangrijk voor me opa.. en iriteerd zich nu maateloos aan windows 10 als hij nog geen eens normaal op zijn laptop even een mail kan sturen.. en mapjes

alvast bedankt voor het denken
mvg Danny