Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Beste laptop voor 800 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Gamen en voor school
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen? Voor ict-beheer gebruiken en om op te gamen

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 800-850

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.Ja ik moet hem vaak meenemen naar school! Maar als ie wat zwaarder is maakt mij niet zoveel uit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies. Ik zou ook graag zo'n led toetsenbord willen hebben als die er bij zit die vind ik super tof!

Hallo,

ik ga binnenkort ict-beheerder doen en daarom heb ik een goeie laptop nodig. het liefst voor 800-850 euro. Ik zou graag ook wat games er op willen spelen op high settings zoals H1Z1 als jullie het kennen ( het is een game op steam). Ik heb al wat goeie laptops kunnen vinden maar die stonden alleen maar op amazon enzo en ik kon ze niet in nederland vinden.

Zouden jullie mij misschien kunnen helpen met het vinden van de beste laptop voor deze prijs? Owja en wat ik ook super tof zou vinden is zo'n toetsenbord met led lichten eronder ;)

bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2015 18:19 ]

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-10 02:19
Ik denk dat je beter een paar weken kunt wachten. De meeste fabrikanten hebben hun nieuwe laptops met Skylake aangekondigd. Dit betekent dat oudere modellen goedkoper zijn en veel fabrikanten hebben hun 'oudere' producten uitgefaseerd waardoor je nu minder aanbod hebt.

Iemand die ik ken heeft voor 895 euro een Acer Nitro (met broadwell cpu) aangeschaft met toetsenbordverlichting, full hd IPS scherm en GTX950 videokaart. Nu kun je die Acer Nitro bijna nergens meer krijgen terwijl de nieuwe Skylake versie al is aangekondigd.

nieuws: Acer komt met high-end laptopserie Nitro

Verwijderd

Topicstarter
n0elite schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:40:
Ik denk dat je beter een paar weken kunt wachten. De meeste fabrikanten hebben hun nieuwe laptops met Skylake aangekondigd. Dit betekent dat oudere modellen goedkoper zijn en veel fabrikanten hebben hun 'oudere' producten uitgefaseerd waardoor je nu minder aanbod hebt.

Iemand die ik ken heeft voor 895 euro een Acer Nitro (met broadwell cpu) aangeschaft met toetsenbordverlichting, full hd IPS scherm en GTX950 videokaart. Nu kun je die Acer Nitro bijna nergens meer krijgen terwijl de nieuwe Skylake versie al is aangekondigd.

Ja ik heb ook nog alle tijd hoor ga pas over een paar maand van school af. Maar ik heb niet zoveel geduld dus ik probeer nu alvast een te krijgen xd.

Maar wat bedoel je precies met skylake en welk model zou ik dan moeten kopen en wanneer precies?

Verwijderd

Topicstarter
ben er nog steeds niet uit !

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:56
Het is geen vraag en antwoord forum hier maar een discussieforum. Dit houdt in dat we verwachten dat je zelf ook op zoek gaat en met dingen komt. Het lijstje helpt hier al bij wat je gepost hebt maar we missen welke laptops je zelf al gevonden hebt.

'Ik kom er niet uit' is helaas dus niet voldoende:

Ga naar de pricewatch: http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/
Links zie je allemaal filters staan, filter daar op wat jij belangrijk vindt, en er komen vanzelf laptops uitrollen. Ga eens op google reviews van die laptops zoeken en kom dan hier terug met wat je gevonden hebt. Dan kunnen we ook gerichter je helpen.

Je zegt zelf dat je nog maanden hebt tot je hem nodig hebt dus dan kunnen 2 uurtjes zoeken er nog wel vanaf ;).

Succes!

En daarnaast is het niet wenselijk om je bericht te kicken als er niet gereageerd wordt. Als er niet gereageerd wordt geeft eerder aan dat er wat mis is met de TS maar dat leg ik hierboven al uit

[ Voor 12% gewijzigd door Bartske op 28-09-2015 15:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bartske schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:54:
Het is geen vraag en antwoord forum hier maar een discussieforum. Dit houdt in dat we verwachten dat je zelf ook op zoek gaat en met dingen komt. Het lijstje helpt hier al bij wat je gepost hebt maar we missen welke laptops je zelf al gevonden hebt.

'Ik kom er niet uit' is helaas dus niet voldoende:

Ga naar de pricewatch: http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/
Links zie je allemaal filters staan, filter daar op wat jij belangrijk vindt, en er komen vanzelf laptops uitrollen. Ga eens op google reviews van die laptops zoeken en kom dan hier terug met wat je gevonden hebt. Dan kunnen we ook gerichter je helpen.

Je zegt zelf dat je nog maanden hebt tot je hem nodig hebt dus dan kunnen 2 uurtjes zoeken er nog wel vanaf ;).

Succes!

En daarnaast is het niet wenselijk om je bericht te kicken als er niet gereageerd wordt. Als er niet gereageerd wordt geeft eerder aan dat er wat mis is met de TS maar dat leg ik hierboven al uit
pricewatch: Acer Aspire E5-771G-700B

heb deze gevonden. het ziet er goed uit ben alleen benieuwt of hij H1Z1 in normal/high graphics kan spelen zonder lagg. Verder lijkt het mij wel een goeie laptop. Die msi's vind ik wel mooier vooral met die mooie toetsenborden met leds. Maarja wat vind jij hiervan?

• Bartske
Heeft niet zo'n hele sterke gpu als je er mee wilt gamen, ik heb zelf deze pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54218G50aii en gamen gaat wel, maar je moet er neit te veel van verwachten en het nieuwste willen spelen. Verder voldoet hij wel aan je eisen,

Verwijderd

Topicstarter
Bartske schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:30:
Heeft niet zo'n hele sterke gpu als je er mee wilt gamen, ik heb zelf deze pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54218G50aii en gamen gaat wel, maar je moet er neit te veel van verwachten en het nieuwste willen spelen. Verder voldoet hij wel aan je eisen,
huh maar die van mij heeft toch een i7? ik dacht dat dat beter is dan een i5 :p

dit is het spel die ik graag wil spelen dan heb je misschien een beetje een idee van hoe de game eruit ziet en of het een zware game is : YouTube: FLIPPERENDE AUTO'S?! - H1Z1 Battle Royale #21

• Bartske
Dat is de cpu, ik heb het over de gpu, die speelt een grotere rol bij games.

Of die gpu jouw game aankan weet ik niet, kijk hier eens: https://www.google.hu/web...8#q=GT840M+benchmark+h1z1

Verwijderd

Topicstarter
Bartske schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:37:
Dat is de cpu, ik heb het over de gpu, die speelt een grotere rol bij games.

Of die gpu jouw game aankan weet ik niet, kijk hier eens: https://www.google.hu/web...8#q=GT840M+benchmark+h1z1
hier staan de minimum en de recommended requirments. Denk je dat die laptop van jouw wel bij recommended requirments kan?

http://www.game-debate.co....php?g_id=20246&game=H1Z1

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 11:36
n0elite schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:40:

Dat is van 2014..
Pagina: 1