Al sinds de 3GS een iPhone gebruiken maar altijd wel nieuwsgierig naar Android geweest. Door de sterke vendor locking en synergie tussen systemen bij iPhones gebleven. Nu mag ik voor zakelijk gebruik een 2e toestel uitzoeken, de kans om een Android te proberen! Maar welke...
Ik zoek een?
Midrange Android toestel, als 2e mobiel naast iPhone 5 (prive en zakelijk apart)
Wat is je budget?
200 tot 250 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Als 2e toestel en ook om met Android kennis te maken en apps te gebruiken die niet voor iOS beschikaar zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Moto X (2014) bol.com actie: 244 euro
Moto G (2015) 16/2GB: 250 euro
Welke vragen heb je hier nog over?
Heb ik nog potentiele pareltjes gemist?
Weet iemand iets over de beschikbaarheid van de Moto G 16/2GB?
Kan ik er vanuit gaan om 2 jaar met aanschaf van een toestel in deze budgetklasse mee te kunnen komen?
Let op, wegens zakelijke aanschaf moet het een nieuw toestel zijn via Nederlandse winkel. Zal het toestel in de komende maand aanschaffen.
Ik zoek een?
Midrange Android toestel, als 2e mobiel naast iPhone 5 (prive en zakelijk apart)
Wat is je budget?
200 tot 250 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Als 2e toestel en ook om met Android kennis te maken en apps te gebruiken die niet voor iOS beschikaar zijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Moto X (2014) bol.com actie: 244 euro
Moto G (2015) 16/2GB: 250 euro
Welke vragen heb je hier nog over?
Heb ik nog potentiele pareltjes gemist?
Weet iemand iets over de beschikbaarheid van de Moto G 16/2GB?
Kan ik er vanuit gaan om 2 jaar met aanschaf van een toestel in deze budgetklasse mee te kunnen komen?
Let op, wegens zakelijke aanschaf moet het een nieuw toestel zijn via Nederlandse winkel. Zal het toestel in de komende maand aanschaffen.
[ Voor 29% gewijzigd door Osxy op 27-09-2015 17:52 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."