Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:23

Osxy

Holy crap on a cracker

Topicstarter
Al sinds de 3GS een iPhone gebruiken maar altijd wel nieuwsgierig naar Android geweest. Door de sterke vendor locking en synergie tussen systemen bij iPhones gebleven. Nu mag ik voor zakelijk gebruik een 2e toestel uitzoeken, de kans om een Android te proberen! Maar welke...

Ik zoek een?
Midrange Android toestel, als 2e mobiel naast iPhone 5 (prive en zakelijk apart)

Wat is je budget?
200 tot 250 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Als 2e toestel en ook om met Android kennis te maken en apps te gebruiken die niet voor iOS beschikaar zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
Moto X (2014) bol.com actie: 244 euro
Moto G (2015) 16/2GB: 250 euro

Welke vragen heb je hier nog over?
Heb ik nog potentiele pareltjes gemist?
Weet iemand iets over de beschikbaarheid van de Moto G 16/2GB?
Kan ik er vanuit gaan om 2 jaar met aanschaf van een toestel in deze budgetklasse mee te kunnen komen?

Let op, wegens zakelijke aanschaf moet het een nieuw toestel zijn via Nederlandse winkel. Zal het toestel in de komende maand aanschaffen.

[ Voor 29% gewijzigd door Osxy op 27-09-2015 17:52 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
Zo te zien is die moto g met 16GB nog niet uit, dus daar zal je nog even geduld mee moeten hebben. Ikzelf vind inderdaad moterola in die prijsklasse erg sterk, dus dat zou ook mijn advies zijn.

Mocht je nog 50 euro willen bijleggen zou ik voor een Oneplus One gaan, voor die 50 euro maak je imho een flinke stap vooruit dan. Maar zoals je aangeeft is het een telefoon voor erbij dus denk ik dat je met die moterola goed uit de voeten kan.
Is niet te koop bij een NL shop

[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 27-09-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireblade75
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-07 14:59
De Moto's zijn inderdaad prima Android toestellen die ook snel de updates krijgen. Met jouw budget zou ik zeker voor een Moto gaan. De Moto G is wel nieuwe dan de X, dus misschien dat die wel langer updates zal krijgen. Verder heeft de Moto X echt een stuk betere specificaties dan de G, maar de G gaat dan weer een stuk langer mee op de accu.

De Moto G met 16 GB is alleen nog als pre-order te krijgen, al staat hij ook in de Moto Maker voor 259 euro, maar deze is nog niet beschikbaar in Nederland. Daarmee kun je je Moto ook nog helemaal in de kleuren krijgen die je wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Die bol.com actie is geweldig. Hands down de moto X! Veel betere specs en mooi full HD amoled scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:37
He kan voor dat bedrag misschien wel de LG G2 krijgen, een ouder maar zeer degelijk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze heb je gemist. Beter dan alle hier genoemde telefoons in elk mogelijk opzicht.
Pagina: 1