k wil weten of mensen hier ervaring mee hebben positief of negatief. Ik heb van mijn ex werkgever budget daarvoor mee gegeven en wil no cure no pay anders ben ik bang dat zodra het geld binnen is Ik een van de zovele ben.
Beste klaasv,
Ik denk dat je nog even goed naar je openingspost moet kijken, want ik vermoed dat ik niet de enige ben die hem wat beknopt vindt.
Vertel dus even wat de situatie precies is, wat je zelf al gevonden hebt, en over wat voor bemiddelingsbureau je het precies hebt.
Ik denk dat je nog even goed naar je openingspost moet kijken, want ik vermoed dat ik niet de enige ben die hem wat beknopt vindt.
Vertel dus even wat de situatie precies is, wat je zelf al gevonden hebt, en over wat voor bemiddelingsbureau je het precies hebt.
Als je op bemiddelingsbureau zoekt vind je er vele 10 tientallen misschien wel honderden hoe vind je een betrouwbare
Wat voor bemiddelingsbureau? Is dat hetzelfde als een uitzendbureau? Voor een baan? In welke sector zit je? Wat is je profiel? (Leeftijd, achtergrond, etc)
Recruiters worden meestal betaald door de werkgever voor wie ze iemand vinden (en dan bijvoorbeeld een aantal maandsalarissen). Dus dit zal om iets anders gaan.
Recruiters worden meestal betaald door de werkgever voor wie ze iemand vinden (en dan bijvoorbeeld een aantal maandsalarissen). Dus dit zal om iets anders gaan.
[ Voor 20% gewijzigd door kunnen op 27-09-2015 18:07 ]
Snap je vragen maar dan krijg ik gelijk veel detacherings en uitzendbureaus over mij heen ik vraag of mensen ervaring hebben
Je topic is zo onduidelijk dat er geen advies gegeven kan worden. Begin daar eerst verbetering in aan te brengen, dan worden de resultaten ook direct een stuk beter.
Zo werkt het hier (of elders) echt niet. Als je geen enkele informatie geeft, en ook niet zelf laat zien wat je al gedaan hebt, hoe kun je dan advies verwachten?
Oftewel: leg duidelijk uit wat de situatie is, en wat voor specifieke vragen je hebt.
Oftewel: leg duidelijk uit wat de situatie is, en wat voor specifieke vragen je hebt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mijn ervaring met een bemiddelingsbureau is goed.
PS. Ik hoop dat mijn uitgebreide antwoord jou een goed beeld kan geven over de markt van bemiddelingsbureaus
PS. Ik hoop dat mijn uitgebreide antwoord jou een goed beeld kan geven over de markt van bemiddelingsbureaus
[ Voor 4% gewijzigd door Ernemmer op 27-09-2015 18:15 ]
Ik weet niet in welke branche en regio je iets zoekt, anders heb je er natuurlijk niks aan.
[ Voor 5% gewijzigd door Ernemmer op 27-09-2015 18:21 ]
ik werk in de ict anders zat ik toch niet op deze site? branche maakt niet uit liever geen geen groot
ict bedrijf
ict bedrijf
Ik zit in de bouw, je zal dus niet echt iets hebben aan mijn informatie.
Daarom dus zoals alle anderen voor mij al hebben aangegeven, geen eens wat meer informatie.
Daarom dus zoals alle anderen voor mij al hebben aangegeven, geen eens wat meer informatie.
Ik zoek werk in de ict, maar niet als iemand die afgesloten in een ruimte iets onderhoud of ontwikkeld, zoek werk in de omgeving eindhoven
Als je bovenaan deze pagina op 'meer' klikt en in de dropdown op 'IT Banen' dan vind je misschien al wat. Dan kan je hier laten weten of dat wat is en wat er wel of niet goed aan is.
Dat is precies wat ik niet zoek ik zoek ervaringen met bemiddelingsbureau als daar op reageer ben ik een van de duizende
Wat zoek je dan wel? Je kunt rechtstreeks solliciteren of via een bemiddelingsbureau. Zo werkt het. Wat maakt jou zo bijzonder dat dat voor jou niet geldt?
Verwijderd
Het gaat erom dat je jezelf van de rest kunt onderscheiden. Bijvoorbeeld door een hele mooie sollicitatiemail te dichten en een net en overzichtelijk CV mee te sturen. Wat ook kan helpen is een goed ingevulde LinkedIn. Ik denk dat ik jouw LinkedIn profiel heb gevonden (de overeenkomsten met jouw "profiel" zijn akelig groot, dus ik ga er maar even vanuit dat het de juiste is) en hier staat nog minder op dan in je openingspost.
Mijn advies zou zijn (is) om gewoon eens ergens langs te gaan, dan kom je er vanzelf achter of je er een goed gevoel bij hebt of niet. Niet iedereen is even positief (of negatief) over een bepaald bemiddelingsbureau. Zo heb ik ooit eens een gesprek gehad met een dame van zo'n partij en na 2 minuten had ik al een hekel aan haar. Mijn collega, echter, is nou juist door deze dame bij z'n (en mijn) huidige werkgever terechtgekomen.
Mijn advies zou zijn (is) om gewoon eens ergens langs te gaan, dan kom je er vanzelf achter of je er een goed gevoel bij hebt of niet. Niet iedereen is even positief (of negatief) over een bepaald bemiddelingsbureau. Zo heb ik ooit eens een gesprek gehad met een dame van zo'n partij en na 2 minuten had ik al een hekel aan haar. Mijn collega, echter, is nou juist door deze dame bij z'n (en mijn) huidige werkgever terechtgekomen.
Ik mag hopen dat je die ook geen briefje stuurt met daarin : "ik ben klaas en ik wil werken"Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:44:
Dat is precies wat ik niet zoek ik zoek ervaringen met bemiddelingsbureau als daar op reageer ben ik een van de duizende
Er zijn al genoeg mensen die hier gereageerd hebben maar daar wel meer informatie van je nodig hebben. Dus wie ben je? Wat heb je gedaan? Wat zijn je certificeringen/diploma`s/next level skills? En waar ben je naar op zoek? Iets compleets anders? Meer van hetzelfde?
Mensen willen je best helpen, maar dan moet je wel met meer komen.
Goed, je bent dus om één of andere reden ontslagen. Je ex-werkgever heeft je een bedrag ter beschikking gesteld, dat bedrag mag je gebruiken om een bedrijf in te schakelen dat jou weer aan het werk helpt (helpt bij het schrijven van brieven en sollicitaties e.d.).Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:39:
k wil weten of mensen hier ervaring mee hebben positief of negatief. Ik heb van mijn ex werkgever budget daarvoor mee gegeven en wil no cure no pay anders ben ik bang dat zodra het geld binnen is Ik een van de zovele ben.
Klopt dat?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Geen idee wat het bedrag is maar een outplacement traject kost behoorlijk veel geld
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Euhm. Wie is er hier nu op zoek naar hulp van mensen?Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:55:
Als je op bemiddelingsbureau zoekt
https://niels.nu
Een bemiddelingsbureau is altijd negatief. De toegevoegde waarde van een intermediair bestaat alleen voor de werkgever, voor werkzoekende is het meer een (semi) noodzakelijk kwaad. Voor het filteren van CV's rekenen intermediairs een torenhoge vergoeding aan de werkgever. Deze vergoeding gaat ten koste van jouw onderhandelingsruimte om betere arbeidsvoorwaarden te verkrijgen. Wanneer mogelijk altijd zonder tussenpartijen solliciteren!
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Sorry, heb je topic zitten lezen maar ik snap er geen klap van. Ik zou als ik jou was wat meer informatie verstrekken.
Wat wil je?
Wat zoek je?
Wat heb jezelf gevonden?
Heb je al sollicitaties geschreven?
Heb je al contact gelegd met zo'n bureau?
Heb je informatie ingewonnen wat zij voor jou kunnen betekenen?
Wat voor soort werk zoek je exact in de ict?
Functie? Doeleinden?
Wat wil je?
Wat zoek je?
Wat heb jezelf gevonden?
Heb je al contact gelegd met zo'n bureau?
Heb je informatie ingewonnen wat zij voor jou kunnen betekenen?
Wat voor soort werk zoek je exact in de ict?
Functie? Doeleinden?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Met jou manier van communiceren, snap ik wel dat je een bemiddelaar zoekt..
Probeer duidelijker te zijn. Je kunt dan rekenen op meer en beter advies hier.
Een bemiddelingsbureau is gewoon een commercieel bedrijf. De kosten worden normaal gesproken betaalt door de werkgever die jouw via het bureau in dienst neemt. Mocht het inderdaad zo zijn dat je op straat komt te staan, meld je dan in ieder geval bij het UWV. Ze kunnen je bij het UWV vaak ook wel van advies voorzien.
Probeer duidelijker te zijn. Je kunt dan rekenen op meer en beter advies hier.
Een bemiddelingsbureau is gewoon een commercieel bedrijf. De kosten worden normaal gesproken betaalt door de werkgever die jouw via het bureau in dienst neemt. Mocht het inderdaad zo zijn dat je op straat komt te staan, meld je dan in ieder geval bij het UWV. Ze kunnen je bij het UWV vaak ook wel van advies voorzien.
Pakt de popcorn erbij en bookmarked. Leuk topic in wording dit !
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Zoals ik het lees zoekt hij een bureau dat een baan voor hem regelt, dus dat hij zelf geen sollicitaties meer hoeft te doen.Xtr3me4me schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:23:
Sorry, heb je topic zitten lezen maar ik snap er geen klap van. Ik zou als ik jou was wat meer informatie verstrekken.
Wat wil je?
Wat zoek je?
Waarschijnlijk zou hij het ook wel fijn vinden als iemand van dat bureau ook het werk tijdens de proeftijd doet, zodat hij daarna in vaste dienst is.
Hij wil geen detachering/uitzendbureau omdat hij dan alsnog zelf naar de sollicitaties moet gaan, klopt dit een beetje TS?
Gezien je posts is een bemiddelingsbureau wellicht geen slechte keus, die kunnen je ook helpen met het opstellen van een CV / Sollicitatiebrief
Gezien de rokende topicreports en de matige inzet van de TS laat ik hier even een slotje opzetten tot er iemand van de WI-crew langskomt.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.