Ik ben bijna klaar met het bouwen van mijn pc. Alles verliep tot nu toe spoedig maar nu loop ik tegen een probleem aan. Ik weet namelijk niet aan welke connector ik een aantal front panel connectors moet bevestigen. Ik gebruik een pricewatch: Asus Z170-A als moederbord en pricewatch: Fractal Design Define S als kast. Bij dit moederbord zit een q connector die het wel enigzins vergemakkelijkt. De HDD led en de power led connectoren heb ik al wel aangesloten, omdat deze duidelijk zijn. De Power led + aan de PLED+ en de Power led - aan de PLED- bevestigd. De HDD led heeft een driehoekje op een van de twee kanten zitten en de kant met het driehoekje heb ik op de HDD led + bevestigd, de andere kant heb ik op de HDD led - gezet. Deze 2 connectoren zitten aan elkaar dus veel andere keuzes heb ik niet.
User guide van het moederbord: http://dlcdnet.asus.com/p...0611_Z170-A_UM_V2_WEB.pdf
Op pagina 1-30 staat de informatie waar ik het over heb.
Dan heb ik nog de RESET SW 2-pin aan elkaar met op 1 van de 2 pinnen een driehoekje. In de user guide van de z170-a worden er 3 pinnen met reset beschreven. Eerst de Ground, dan RSTCON#, en als derde +3V. Moet ik de RESET SW op de Ground en Reset of Reset en +3V zetten?
De laatste connector die ik nog moet bevestigen is de POWER SW. Die moet volgensmij op de PWRBTN# en GND van PWRSW (in de user guide) en dus op de Ground en PWR op de q-connector. Het driehoekje komt dan op de Ground. Is dit correct?
Er zijn overigens 2 plaatsen waar ik de Power leds kan bevestigen. Maakt het nog uit welke van de 2 ik gebruik (afgezien van dat + op + moet en - op -)?
Rest van mijn pc:
Ik had nog een oude WD green 1 TB hdd liggen dus die hoort er ook nog bij.
Alvast bedankt voor de hulp!
User guide van het moederbord: http://dlcdnet.asus.com/p...0611_Z170-A_UM_V2_WEB.pdf
Op pagina 1-30 staat de informatie waar ik het over heb.
Dan heb ik nog de RESET SW 2-pin aan elkaar met op 1 van de 2 pinnen een driehoekje. In de user guide van de z170-a worden er 3 pinnen met reset beschreven. Eerst de Ground, dan RSTCON#, en als derde +3V. Moet ik de RESET SW op de Ground en Reset of Reset en +3V zetten?
De laatste connector die ik nog moet bevestigen is de POWER SW. Die moet volgensmij op de PWRBTN# en GND van PWRSW (in de user guide) en dus op de Ground en PWR op de q-connector. Het driehoekje komt dan op de Ground. Is dit correct?
Er zijn overigens 2 plaatsen waar ik de Power leds kan bevestigen. Maakt het nog uit welke van de 2 ik gebruik (afgezien van dat + op + moet en - op -)?
Rest van mijn pc:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 264,95 | € 264,95 |
| 1 | Asus Z170-A | € 142,95 | € 142,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 98,95 | € 98,95 |
| 1 | Noctua NH-U12S | € 53,95 | € 53,95 |
| 2 | Kingston HyperX Fury HX421C14FB/4 | € 27,90 | € 55,80 |
| 1 | Seasonic G-series 550 watt | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,06 | € 95,06 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 870,61 | |
Ik had nog een oude WD green 1 TB hdd liggen dus die hoort er ook nog bij.
Alvast bedankt voor de hulp!