Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor trein/studie/lichte games. Budget max 800

Pagina: 1
Acties:

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 13:19
He lieve GoT'ers.

Bij voorbaat al bedankt voor jullie advies. Ik word altijd erg goed geholpen op dit forum en dat waardeer ik enorm.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben van plan te studeren op de laptop, lichte games te spelen (Civ 5 met name, mag op low settings) en met laptop op schoot beetje te chillen.

Wat is je budget?
Max 800 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik wil hem meenemen naar colleges en gebruiken in de trein. Ik moet er daarom ook minstens 4 uur op kunnen werken.

Verder; mijn voorkeur gaat uit naar een 13.3" laptop, maar dat hoeft niet perse. Een lichtere 15.6" laptop kan me wellicht ook wel wel aanspreken. Refurbished Apple Macbooks kunnen wellicht ook wel, maar ik heb grote twijfels of die Civ 5 kunnen draaien (een refurbished uit mid 2012 zou bijv. in budget passen) Verder voldoet die laptop namelijk wel aan al mijn eisen (qua gewicht, draagbaarheid en compactheid).

Grtz,

Luck

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:56
En wat heb je zelf al gevonden toen je je eisen in de pricewatch invulde?

• Kevjoe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 09:33

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

We gaan toch wel iets meer informatie en inbreng van je nodig hebben vrees ik..

Kan je zelf eens een paar voorbeelden van laptops die je ziet zitten doorgeven (zoals de regels vragen ;)). Zelf wat opzoekwerk doen is het begin van alles hé.

Een refurbished macbook uit 2012 zou ik absoluut niet aan beginnen, de processors daarin zijn al wat ouder, de batterij al wat versleten en die gaan heel wat meer moeite hebben om lang mee te gaan qua batterij.

Kijk eerst even rond in de pricewatch, vul wat filters in en kijk naar wat jij zelf een goede laptop voor jou vindt. Geef ons dan aan welke filters je gekozen hebt en welke laptop(s) jij graag hebt, zodat wij iets meer een idee hebben.