Toon posts:

CPU & Moederbord upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op het moment een PC met een AMD FX 6300 CPU. Deze wil ik graag gaan upgraden en ik hier wil ik in totaal rond de 350 euro aan besteden. Aangezien er een grote kans is dat mijn moederbord ook geupgrade moet worden omdat ik nu een moederbord heb met een AM3+ socket reken ik dit bij de totale prijs in (het is belangrijk dat er 4 geheugenslots in het moederbord zitten want ik heb 4x4GB RAM in mijn PC). Ik gebruik mijn PC het meest voor games zoals BF4 en CS:GO en ik gebruik ook vaak After Effects, alles werkt al goed op de PC die ik nu heb maar het zou nog wel soepeler kunnen. Heeft iemand advies voor wat voor CPU en moederbord ik zou kunnen halen?

Verwijderd

Topicstarter
(ik doe niet aan overklokken)

• Ugraded
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-12 17:13
Welke gpu heb je nu?

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Dit hoort ten eerste in Componenten AankoopAdvies (CAA)

Ten tweede. Ik denk niet dat je het CAA beleid hebt gelezen, en ook de handleiding Pricewatch niet.

Je hebt de vragen, en indeling etc weg gehaald. Zet even de vragen er opnieuw bij (te vinden in het CAA beleid), met het antwoord eronder. Dan kunnen wij jou veel beter helpen :), omdat het veel duidelijker is over wat je precies wilt, en wilt bereiken.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:59

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Waarom wil je upgraden? De enigste serie hoger dan de FX6 is de FX8 en daar zal je mobo te zwak voor zijn.
en welk moederbord. Een mooie lijst zou handiger zijn.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Verwijderd

Topicstarter
Anonymoussaurus schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:45:
Dit hoort ten eerste in Componenten AankoopAdvies (CAA)

Ten tweede. Ik denk niet dat je het CAA beleid hebt gelezen, en ook de handleiding Pricewatch niet.

Je hebt de vragen, en indeling etc weg gehaald. Zet even de vragen er opnieuw bij (te vinden in het CAA beleid), met het antwoord eronder. Dan kunnen wij jou veel beter helpen :), omdat het veel duidelijker is over wat je precies wilt, en wilt bereiken.
Oops, ik zal wel een topic aanmaken op het andere topic volgens het CAA beleid, ik ben nieuw op dit forum haha.

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:56:
[...]

Oops, ik zal wel een topic aanmaken op het andere topic volgens het CAA beleid, ik ben nieuw op dit forum haha.
Je hoeft geen nieuw topic aan te maken. Een administrator kan je topic gewoon verplaatsen naar een ander sub forum. Gewoon even je openings post wijzigen, en de vragen er boven zetten. En natuurlijk het lijstje bijvoegen. Succes.

[ Voor 8% gewijzigd door Anonymoussaurus op 27-09-2015 15:58 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Begin maar helemaal op nieuw in CAA. Je huidige topicstart lijkt nergens naar ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.