Toon posts:

Plotseling hoge ms tijdens het spelen van League Of Legends

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik had eerst geen problemen met een hoge ping enzo, maar opeens was ik aan het surfen en crashte er een programma (ik was toen op chatroulette) en ik ben er niet zeker van welk programma dat toen was, maar ik denk dat het shockwave was. Ik denk dat ik sindsdien ook last heb tijdens het spelen van League of Legends (ik ben weer niet zeker of het daardoor komt, maar ik vermeld hier gewoon alles :) )

Als ik LoL aan het spelen ben krijg ik ineens een spike in men ms en stijgt deze naar 600-900 en misschien zelfs hoger,.. Nu zoals jullie misschien weten, is dit SUPER vervelend, zeker omdat ik hier eerst geen last van had. Ook chatroulette blijft nu soms een beetje haperen als ik op 'next' klik. Youtube daarentegen, werkt nog goed. Kan iemand mij hier misschien mee helpen?

Alvast bedankt

Edit: ik heb trouwens al via Windows Defender gescanned of er toevallig een virus op men laptop zat, maar hij had niks gedetecteerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-10 10:18
Ben jij de enige die er tijdens die match last van heeft? Ik heb namelijk wel een paar keer gehad dat de match werd geddost. Of de servers zijn lastig aan het doen.

Verwijderd

Topicstarter
rwbk schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:58:
Ben jij de enige die er tijdens die match last van heeft? Ik heb namelijk wel een paar keer gehad dat de match werd geddost. Of de servers zijn lastig aan het doen.
Ik vraag het dan, soms is er dan wel 1 (of misschien zelfs 2) die hetzelfde probleem hebben, maar andere keren ben ik gewoon alleen.

• Brainsz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:25
Ik heb er sinds een week ook last van..
Heb je toevallig ook Ziggo?

Computers are useless. They can only give you answers.

Verwijderd

Topicstarter
Brainsz schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:15:
Ik heb er sinds een week ook last van..
Heb je toevallig ook Ziggo?
Neen, als je er meer over weet, laat je het dan alsjeblieft weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ìk heb ook Ziggo en had ook last van een hoge ping en packet loss laatst. Na de dns veranderd te hebben ( en nooit meer terug naar die van Ziggo) was het probleem opgelost.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ckoopmanschap
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21-09 15:21
League of legends heeft wel vaker serverproblemen. Als je klaar bent met spelen en in het menu zit, dan kun je linksboven kijken of er een rode driehoek staat. Dit betekend meestal dat er serverproblemen zijn.

Ook kun je eventjes op hun forum kijken, daar klagen mensen er ook regelmatig over.

Ook kun je bij je matchehistory af en toe iets lezen in de trend van loss prevented (heb ik 13 oktober nog gehad). Dit betekend ook dat er serverproblemen waren.

Maar gezien je zegt dat het ook voorkomt bij chatroulette (gebruik ik zelf niet), dan zou het ook nog eens kunnen dat je driver niet up to date is.
Pagina: 1