Populaire specificaties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Mogelijk een goed idee om onder 'populaire specificaties' vooral ook specificaties te zetten die afwijken van de norm. Zeker niet super makkelijk om generiek te programmeren, maar op z'n minst misschien het waard om voor een paar specs te implementeren. Om even een voorbeeld te geven waar het extreem nodig is: chromebooks. Als je nu op de pricewatch bijv. bij de Toshiba Chromebook 2 uitkomt staat nergens op de eerste pagina aangegeven dat het met Chrome OS komt en in de specs moet je daadwerkelijk ernaar zoeken. Zeg maar, voor mij als Tweaker is het best snel duidelijk (ik heb zelf ook een Chromebook), maar als de Pricewatch meer toegankelijk moet worden voor een breder publiek is dit denk ik wel een aandachtspuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Met de populaire specificaties wilde we juist een samenvatting geven van de belangrijkste specificaties. Wanneer we daar afwijkingen zouden tonen zou dit verwarrend kunnen werken. Waar we wel mee bezig zijn is het duidelijker maken in een vergelijking, welke specificaties gelijk zijn en welke beter zijn. Zodat je gemakkelijker kunt scannen welk product beter bij jouw wensen past. Bedankt voor je feedback!!