Hi,
Een vriend is naar me toe gekomen met de vraag of ik zijn pc kan upgraden onder een bepaald budget. Ik ben op het volgende gekomen en dit lijkt me allemaal prima, maar ik zou het top vinden als iemand mijn keuzes nog even nacheckt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen is de hoofdreden
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro. Het lijstje wat ik nu heb is iets meer dan dat, maar omdat het de maat zijn verjaardag is spring ik zelf ook een beetje in. De case van 40 piek betaal ik dan bijv, is ook niet echt nodig gezien zijn vorige ook kan worden hergebruikt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen randapparatuur, case zou ik mogelijk kunnen hergebruiken. HDD ook, Fans en DVD drive neem ik ook mee. PSU zou ik mee kunnen nemen alleen voor de zekerheid koop ik lieer iets nieuws waar je goed op kan vertrouwen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, moederboard, RAM, GPU, SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nvt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid hoeft niet heel erg aanwezig te zijn, maar een ultra-stil pc'tje wordt het zeker niet.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, gezien dit systeem voor iemand anders is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Kleine check of alles wel goed lijkt. Ook GPU advies & CPU kooler zou fijn zijn. Ik heb vooral bij de GPU lopen twijfelen tussen de 960 en 280x. 280x is iets duurder, maar de 960 stoot minder hitte af en verbruikt minder.
Lijstje:
Een vriend is naar me toe gekomen met de vraag of ik zijn pc kan upgraden onder een bepaald budget. Ik ben op het volgende gekomen en dit lijkt me allemaal prima, maar ik zou het top vinden als iemand mijn keuzes nog even nacheckt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen is de hoofdreden
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro. Het lijstje wat ik nu heb is iets meer dan dat, maar omdat het de maat zijn verjaardag is spring ik zelf ook een beetje in. De case van 40 piek betaal ik dan bijv, is ook niet echt nodig gezien zijn vorige ook kan worden hergebruikt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen randapparatuur, case zou ik mogelijk kunnen hergebruiken. HDD ook, Fans en DVD drive neem ik ook mee. PSU zou ik mee kunnen nemen alleen voor de zekerheid koop ik lieer iets nieuws waar je goed op kan vertrouwen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, moederboard, RAM, GPU, SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nvt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid hoeft niet heel erg aanwezig te zijn, maar een ultra-stil pc'tje wordt het zeker niet.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, gezien dit systeem voor iemand anders is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Kleine check of alles wel goed lijkt. Ook GPU advies & CPU kooler zou fijn zijn. Ik heb vooral bij de GPU lopen twijfelen tussen de 960 en 280x. 280x is iets duurder, maar de 960 stoot minder hitte af en verbruikt minder.
Lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 102,95 | € 102,95 |
| 1 | MSI 970A-G43 | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Club 3D Radeon R9 280X royalQueen | € 218,95 | € 218,95 |
| 1 | BitFenix Comrade Window Zwart | € 36,51 | € 36,51 |
| 1 | Cooler Master Hyper 103 | € 20,95 | € 20,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 600W | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 633,21 | |
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply