Verwijderd

Topicstarter
Wie weet waar ik het best kan zoeken voor het volgende probleem:
Ik heb een iMac waarvan als je hem start even een halve secconde de backlight aangaat en daarna meteen weer uit. Daarna start de iMac gewoon op. De videokaart doet het gewoon want als je met een lamp erop schijnt zie je heel vaag het beeld van de desktop op het scherm.
Een ander systeem (10.6.3 staat er nu op) erop helpt niet. PRAM en Powermanagement reset gedaan etc.
Het gaat om de iMac9.1 20" versie
Ik hoor het graag van jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey macfan

Als ik het dus goed begrijp, start je mac wel op maar na een aantal seconden gaat je scherm gewoon op zwart? Werkt alles normaal, is het probleem enkel bij het opstarten?

Aaron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:22:
Hey macfan

Als ik het dus goed begrijp, start je mac wel op maar na een aantal seconden gaat je scherm gewoon op zwart? Werkt alles normaal, is het probleem enkel bij het opstarten?

Aaron
Ik denk dat hij het vorig jaar al wel opgelost heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hooooww, hahaha sorry! Maar hoe heb je het opgelost, want ik had hetzelde probleem met mn macbook pro

wel genant seg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2016 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:14

nelizmastr

Goed wies kapot

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:33:
hooooww, hahaha sorry! Maar hoe heb je het opgelost, want ik had hetzelde probleem met mn macbook pro

wel genant seg
Backlight kaduuk. Nieuw scherm erin en klaar. Volgende keer even een eigen topic ;)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne gewoon binnegebracht (bij mn nonkel) en het was een van de connectors die niet goed stak ahhaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Laten we hopen dat macfan55 het probleem inmiddels heeft opgelost, en niet een jaar lang naar een zwart scherm heeft zitten kijken. Dit topic kan wel weer terug in het archief :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.