Ik zoek een?
Een nieuwe videokaart. Mijn vraag is of het zinnig is een nieuwe videokaart te kopen GTX970 of vergelijkbare AMD kaart of dat ik beter voor een wat oudere kaart kan gaan (en later alles upgraden) of dat ik mijn CPU en moederbord beter in de prullenbak kan gooien en kan sparen voor een complete upgrade. Kortom is dit moederbord en CPU nog enigszins relevant?
Wat is je budget?
Videokaart ca 400 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merk videokaart heb ik geen voorkeur. Ik zou wel graag even vooruit kunnen gaan met de videokaart. Ik speel nu GTA5 en dit gaat nauwelijks. Rome Total War 2 moeizaam. Europa Universalis IV iets te traag maar zeker te doen. Mijn doel is goed vooruit te kunnen met de videokaart en GTA5 op vrije hoge settings te kunnen spelen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Een nieuwe videokaart. Mijn vraag is of het zinnig is een nieuwe videokaart te kopen GTX970 of vergelijkbare AMD kaart of dat ik beter voor een wat oudere kaart kan gaan (en later alles upgraden) of dat ik mijn CPU en moederbord beter in de prullenbak kan gooien en kan sparen voor een complete upgrade. Kortom is dit moederbord en CPU nog enigszins relevant?
Wat is je budget?
Videokaart ca 400 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merk videokaart heb ik geen voorkeur. Ik zou wel graag even vooruit kunnen gaan met de videokaart. Ik speel nu GTA5 en dit gaat nauwelijks. Rome Total War 2 moeizaam. Europa Universalis IV iets te traag maar zeker te doen. Mijn doel is goed vooruit te kunnen met de videokaart en GTA5 op vrije hoge settings te kunnen spelen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X6 1055T | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GA-770TA-UD3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 470 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 0,- | € 0,- |
| 1 | BenQ G922HDL | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 Plus | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GK-KM5000 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | GeIL GV34GB1333C9DC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 86,38 | € 86,38 |