Aye aye captain
Hang er ff een andere voeding aan, heb wel is zoiets gehad door een brakke voeding...
succes
damage inc !
nee , wordt ie niet te warm ?
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
Heb je een directe internet vebinding dan zou ik eens een firewall installeren.
Anders is het de voeding.
Heeft geen zin denk ik hoor. Is vogens mij hardware.Op dinsdag 19 juni 2001 15:10 schreef GambitRS het volgende:
wat dacht je van een clean windows install? Als ie het dan niet meer doet lag het dus aan windows
Krijg je een koude boot? Zo ja....kijk dan naar je voeding. Controleer ook de kabels van je voeding naar je mobo.
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
Dus . . gewaarschuwd mens . .
Hoeft bij jou niet hetzelfde te zijn maar kan nooit kwaad om te controleren dacht ik.
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Nee, hij blijft altijd keurig rond de 50 gradenOp dinsdag 19 juni 2001 13:59 schreef talin het volgende:
kijk naar je ondertitel !
damage inc !
nee , wordt ie niet te warm ?
Aye aye captain
Bij error, reboot !
Heb je deze geinstalled, ga es checken bij:
Deze computer, rechtermuis, eigenschappen;
krijg je systeemeigenschappen. Kies vervolgens geavanceerd tabje en klik op opstart & herstel dingus, disable (if enabled) Reboot bij errortjes.
Hope this is it !
Anders zou je toch zeggen dat het hardwarematig is.
http://mrfloris.com
Hij start wel scandisk op na het rebooten dus ik denk dat ie wel een koude boot maakt.Op dinsdag 19 juni 2001 15:17 schreef DeeJee het volgende:
[..]
Heeft geen zin denk ik hoor. Is vogens mij hardware.
Krijg je een koude boot? Zo ja....kijk dan naar je voeding. Controleer ook de kabels van je voeding naar je mobo.
Aye aye captain
Ik heb ME! Is dat daar ook bij?Op woensdag 20 juni 2001 01:13 schreef xiphoid het volgende:
Windows 2000 SP1/2 heeft leuke nieuwe optie:
Bij error, reboot !
Heb je deze geinstalled, ga es checken bij:
Deze computer, rechtermuis, eigenschappen;
krijg je systeemeigenschappen. Kies vervolgens geavanceerd tabje en klik op opstart & herstel dingus, disable (if enabled) Reboot bij errortjes.
Hope this is it !
Anders zou je toch zeggen dat het hardwarematig is.
Aye aye captain
Dacht ik eerst wel. Maar toen heb daarna nog een paar keer hard tegen de tafel geramdOp dinsdag 19 juni 2001 15:31 schreef CPUgevraagd het volgende:
Gebeurt het bijvoorbeeld als je tegen de tafel stoot? Dan kan het namelijk een los contact zijn in de voedingskabel.
Aye aye captain
Ik zal het eens proberen om mijn voltage te verhogen, want hij staat nu op 1,7 ongeveer volgens mij. Ik heb trouwens geen internetOp dinsdag 19 juni 2001 14:01 schreef Shabby het volgende:
Mischien moet je het voltage op je cpu verhogen.
Heb je een directe internet vebinding dan zou ik eens een firewall installeren.
Anders is het de voeding.
Aye aye captain
Kheb een viperII. Op zich wel goed, alleen metOp dinsdag 19 juni 2001 15:07 schreef 10us het volgende:
als je een geforce kaart hebt zal het waarschijnlijk aan de voeding liggen.
Aye aye captain
Geintje Wang
ik zou zeggen, check al je power kabeltjes in je kast en kijk of ze vast zitten (duh), maar dat zeiden de andere heren/dames ook al.
FINAL FLASH!!!!!>:) DUHAHAHA
Zo ja haal die er eens uit en test hem dan nog eens.
test toch eerst je voeding. Koop ff een 300 Watt. Kost geen drol.Op woensdag 20 juni 2001 01:15 schreef ShinKiKouHou het volgende:
[..]
Hij start wel scandisk op na het rebooten dus ik denk dat ie wel een koude boot maakt.
Money for nothin' and your chicks for free
/edit
misschien 300 watt, als je dat nog niet hebt
/edit
Kheb 300WattOp woensdag 20 juni 2001 09:36 schreef DeeJee het volgende:
[..]
test toch eerst je voeding. Koop ff een 300 Watt. Kost geen drol.
Aye aye captain
Verwijderd
Aye aye captain
Beetje late reactie van de pc dat ie dat niet leuk vondt..
How many babies can a motherboard have?
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Verwijderd
Verwijderd
Dat had ik ook gedaan bij een kennis van me, het bleek dat zijn soundblaster brak was!
Suc6