Wijziging User Review - MiBe TomVer

Pagina: 1
Acties:

• TomVer
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-08-2021
Hallo,

Op 27 augustus 2015 heb ik een negatieve beoordeling gekregen van een andere Tweaker. In deze beoordeling schildert hij/zij mij af als een onbetrouwbaar persoon die zijn afspraken niet nakomt. Ik stoor me hier best wel aan.

De situatie is als volgt:

Ik zou een Steelseries 6Gv2 overnemen van MiBe, de prijs van dit type toetsenbord op de officiële site bedraagt 99 euro. Ik had afgesproken het bord, dat 30 maanden oud was, over te nemen voor 59 euro (inclusief verzending). Ik dacht een goede deal gesloten te hebben tot ik zag dat het bord nieuw maar 79 euro was. Toen ik aangaf dat ik een fout gemaakt had (slechte research gedaan) en dat ik van de koop af wilde zien tenzij de prijs wat omlaag ging raakte MiBe erg geïrriteerd. Ik begreep zijn frustratie volledig want het was onhandig van mij om een deal te sluiten zonder verder te kijken dan mijn neus lang is. Ik vind het echter vervelend dat mijn excuses totaal genegeerd werden en hij over ging op het geven van een negatieve beoordeling. Iedereen maakt fouten en ik vind dit nogal radicaal.

De beoordeling is hier te zien: gallery: TomVer

Mvg,
Tom

[ Voor 4% gewijzigd door TomVer op 26-09-2015 17:13 . Reden: Typo ]

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-10 13:34
Er was een duidelijk akkoord gesloten waarbij rekeninggegevens en adresgegevens reeds waren uitgewisseld. Heb in de tussentijd dus ook twee andere geïnteresseerden afgewezen omdat ik het bord dus reeds voor Tom gereserveerd had. Buiten het feit dat de genoemde nieuwprijs van 79 euro zelfs over een ander bord gaat dan het exacte model dat ik aanbood, is 50 euro (excl verzendkosten) gewoon een prima prijs. Ik was überhaupt niet van plan lager dan dat bedrag te gaan, laat staan dat ik hier ná het sluiten van een akkoord voor een bepaald bedrag nog over zou gaan onderhandelen.

Overigens vind ik het vrij kinderachtig om via het DM-gesprek "Haha, wat heb je een heerlijke butt-hurt beoordeling achtergelaten, chapeau." te roepen om vervolgens ruim een maand later via dit topic te proberen om hem te laten verwijderen. Als het aan mij ligt gaat dit overigens niet gebeuren aangezien ik van mening ben dat het een volledig terechte beoordeling betreft. Een hele makkelijke manier om de beoordeling alsnog weg te krijgen is overigens door je simpelweg aan het akkoord te houden, heb nog geen nieuwe advertentie voor het toetsenbord gemaakt dus die is nog gewoon beschikbaar ter overname.

Kort samengevat: Ik sta volledig achter de review die ik geplaatst heb en ben van mening dat het hier om een terechte beoordeling gaat. Mocht Tom zich echter alsnog aan het akkoord houden en het bord voor de afgesproken prijs overnemen is de lucht wat mij betreft geklaard en is het wat mij betreft opgelost.

Met vriendelijke groet,

Michiel

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-10 20:54

InFamous

excommunicado

Dan zal ik het nog eens ophelderen, de feedback is terecht en zal zonder wederzijdse goedkeuring niet verwijderd worden.

Er was een overeenkomst gesloten en deze hoor je na te komen, dit kon MiBe zelfs gerechtelijk laten afdwingen.

Formerly known as Ragdoll

• TomVer
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-08-2021
Reactie nog niet gelezen. Prima ik leg me er bij neer.

[ Voor 91% gewijzigd door TomVer op 26-09-2015 19:15 ]