Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Link naar Adobe flash Player voor Win XP 32 bit

Pagina: 1
Acties:

• hobbyist-pc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 13:05
Wie kan me helpen aan een betrouwbare link voor het programma te downloaden "Adobe flash player voor win XP home editie 32bit . processor 2gb en 1gb geheugen .
Bepaalde filmpjes spelen niet meer onder you tube . Nu zit er geen Adobe flash player op .
Wie help me aan een eenvoudige betrouwbare link zonder dat er andere rommel mee komt .
Mijn excuus als mijn vraag wat achter haalt is .

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Gebruik geen Windows XP op internet meer! Slecht plan.

Installeer een hogere versie van Windows, of als je geen geld hebt, Linux. Bijvoorbeeld Ubuntu, Elementary OS or Mint.

• hobbyist-pc
Bedankt Onbekend voor de link . en mijnheer Johnkeates en mens verwisseld zomaar niet van versie als van broek hoor , toch bedankt voor de tip

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
hobbyist-pc schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 16:20:
Bedankt Onbekend voor de link . en mijnheer Johnkeates en mens verwisseld zomaar niet van versie als van broek hoor , toch bedankt voor de tip
Mensen doen dat wel. Maar dat is niet eens het punt: Windows XP is niet te beveiligen voor internet. Je kan het niet gebruiken zonder ongemerkt malware binnen te halen. Er worden geen reparaties meer verricht aan software, er komen geen updates meer, en virusscanners kunnen misschien nog de helft tegen houden.

Een computer is niet iets wat je koopt en daarna kan gebruiken hoe je maar wil als je ook op internet wil kunnen werken. Internet staat niet stil, en als de software die je gebruikt bekende beveiligingsproblemen bevat die niet meer opgelost worden ben je dus vatbaar voor misbruik zonder dat je er wat aan kan doen.

• hobbyist-pc
Bedankt vrienden . Het is gelukt , alles werkt zeer goed .

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:44
johnkeates schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 16:27:
[...]

Mensen doen dat wel. Maar dat is niet eens het punt: Windows XP is niet te beveiligen voor internet. Je kan het niet gebruiken zonder ongemerkt malware binnen te halen. Er worden geen reparaties meer verricht aan software, er komen geen updates meer, en virusscanners kunnen misschien nog de helft tegen houden.

Een computer is niet iets wat je koopt en daarna kan gebruiken hoe je maar wil als je ook op internet wil kunnen werken. Internet staat niet stil, en als de software die je gebruikt bekende beveiligingsproblemen bevat die niet meer opgelost worden ben je dus vatbaar voor misbruik zonder dat je er wat aan kan doen.
Het heeft geen zin om het uit te leggen bij zulke mensen : de enige manier voor hen om erachter te komen dat XP echt not done is is als hun bankrekening geplunderd blijkt te zijn ivm een flinke malware infectie.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

(Ik ben zo vrij om toch hier nog 1 post op door te gaan).
hobbyist-pc schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 16:20:
Probleem bij het gebruik van Windows XP op internet, zeker icm. het vaak onveilige Flash, is dat je broek vol met gaten zit. Iedereen kan 'je zaakie zien hangen' en zodra je je portemonnee gebruikt hebt valt die op de grond en kan men je pinpas en -code oppakken ;)
Gebruik het systeem in ieder geval niet voor bankzaken of opslag van enig document dat je niet kwijt wilt.

Ik zou het sowieso ten zeerste afraden. Als aanschaf van iets moderners er niet in zit, stap dan over op Linux voor alle contact met de buitenwereld.

Voor gebruik van bijvoorbeeld speciale hardware kan dan nog gebruik worden gemaakt van dualboot: installatie van zowel Linux (regulier gebruik) als XP (voor offline gebruik van de speciale hard- of software die niet onder Linux is aan te spreken).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1