Ik zoek een?
High-end Dual-sim telefoon.
Wat is je budget?
N.v.t.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb altijd met plezier een oneplus one gebruikt, maar sinds ik ongelooflijk veel problemen heb met choozze (provider met gratis roaming), wil ik graag overgaan op een dual-sim toestel. Ik ben een student op kamers in Nederland, maar mijn ouders wonen nog in België en heb daar nog wat vrienden.
Ik ben op zoek naar iets dat gewoon werkt, zonder onnodige toeters en bellen.
Dat betekent: Maximale focus op accuduur, goed scherm, snelle camera, maximale connectiviteit (4g op 800mhz!), snelle android updates.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: OnePlus 2 64GB Zwart
- Mist NFC en quickcharge, usb-c is vervelend vooralsnog. Camera ok, kan beter.
- Grootste afknapper is accuduur, is voor mij enorm belangrijk.
pricewatch: Honor 7 64GB Grijs
- Betere accuduur dan oneplus, NFC op 64gb variant (volgens mij?)
- EMUI skin is grootste probleem, ik wil liefst AOSP android zoals op nexus toestellen, of in de buurt.
- Op die skin na wel een degelijk toestel.
- Moeilijk te krijgen, bij import geen 4g 800mhz
Import:
Galaxy s6 duo
Volgens dual-sim.nl te pre-orderen. Ik begrijp echter niet goed waar dit toestel dan vandaan komt, hoe het zit met garantie, en welke 4g frequenties ze ondersteunen.
Verder wel echt een toptoestel.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil ook graag kijken naar toestellen die de komende maanden uitkomen.
Ook is het voor mij belangrijk dat beide sims op 4g werken, en dus niet 1 enkel voor bellen/sms'en op 2g. Dat moet niet tegelijkertijd, het is ok als hij gewoon bij de grens automatisch omschakelt naar de belgische simkaart bijvoorbeeld. Het is wel van belang dat ik altijd te bereiken ben op de standby sim voor telefonie en sms.
Heb zelf geen idee of er zoiets bestaat wat ik zoek, ik heb het idee dat de markt in Nederland hiervoor vrij gelimiteerd is. Vind het zelf een beetje bizar voor Europa, gezien onze landjes zo klein zijn allemaal en je zo snel aan het roamen bent.
High-end Dual-sim telefoon.
Wat is je budget?
N.v.t.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb altijd met plezier een oneplus one gebruikt, maar sinds ik ongelooflijk veel problemen heb met choozze (provider met gratis roaming), wil ik graag overgaan op een dual-sim toestel. Ik ben een student op kamers in Nederland, maar mijn ouders wonen nog in België en heb daar nog wat vrienden.
Ik ben op zoek naar iets dat gewoon werkt, zonder onnodige toeters en bellen.
Dat betekent: Maximale focus op accuduur, goed scherm, snelle camera, maximale connectiviteit (4g op 800mhz!), snelle android updates.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: OnePlus 2 64GB Zwart
- Mist NFC en quickcharge, usb-c is vervelend vooralsnog. Camera ok, kan beter.
- Grootste afknapper is accuduur, is voor mij enorm belangrijk.
pricewatch: Honor 7 64GB Grijs
- Betere accuduur dan oneplus, NFC op 64gb variant (volgens mij?)
- EMUI skin is grootste probleem, ik wil liefst AOSP android zoals op nexus toestellen, of in de buurt.
- Op die skin na wel een degelijk toestel.
- Moeilijk te krijgen, bij import geen 4g 800mhz
Import:
Galaxy s6 duo
Volgens dual-sim.nl te pre-orderen. Ik begrijp echter niet goed waar dit toestel dan vandaan komt, hoe het zit met garantie, en welke 4g frequenties ze ondersteunen.
Verder wel echt een toptoestel.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil ook graag kijken naar toestellen die de komende maanden uitkomen.
Ook is het voor mij belangrijk dat beide sims op 4g werken, en dus niet 1 enkel voor bellen/sms'en op 2g. Dat moet niet tegelijkertijd, het is ok als hij gewoon bij de grens automatisch omschakelt naar de belgische simkaart bijvoorbeeld. Het is wel van belang dat ik altijd te bereiken ben op de standby sim voor telefonie en sms.
Heb zelf geen idee of er zoiets bestaat wat ik zoek, ik heb het idee dat de markt in Nederland hiervoor vrij gelimiteerd is. Vind het zelf een beetje bizar voor Europa, gezien onze landjes zo klein zijn allemaal en je zo snel aan het roamen bent.