Zo ver ik mij kan herrineren kon je vroeger (en waarschijnlijk nog steeds) in Microsoft Office excelsheet gegevens koppelen aan een Word document. Zo was het mogelijk om een word document van een klant te hebben waar dan alle gegevens uit een excelsheet werden geplukt, et daarbij dan wat opmaak en isschien wat leuke extre tekst.
Nu wil ik hezelfde doen met Google Docs.
liefst zou ik een Form gegevens laten invullen in een Google Sheet, om dan achteraf een Google Doc te kunnen bekijken die een A4 formaat samenvatting maakt (in opmaak die ik zelf heb ontworpen).
Echter is het heel moeilijk hier iets over te vinden via Google, omdat Google Sheet vaak wordt geinterpreteerd als een vorm van Google Doc. Hierdoor vind ik dingen zoals het koppelen an Sheets onderling.
Weet iemand hier hoe ik Sheet data in Docs kan verwerken?
Nu wil ik hezelfde doen met Google Docs.
liefst zou ik een Form gegevens laten invullen in een Google Sheet, om dan achteraf een Google Doc te kunnen bekijken die een A4 formaat samenvatting maakt (in opmaak die ik zelf heb ontworpen).
Echter is het heel moeilijk hier iets over te vinden via Google, omdat Google Sheet vaak wordt geinterpreteerd als een vorm van Google Doc. Hierdoor vind ik dingen zoals het koppelen an Sheets onderling.
Weet iemand hier hoe ik Sheet data in Docs kan verwerken?