Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen / Programmeren / dagelijkse dingen
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro, inclusief monitor die lang goed moet blijven voor toekomstige PC's. Windows/assemblage hoeft niet
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis / toetsenboard e.d. heb ik al
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lichte voorkeur nvidia, maar sta eigenlijk open voor alles
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil vooral dat hij lekker lang meegaat en nieuwere spellen ook voor een langere periode prima kan draaien. Zwaarste spel waar ik nu naar uitkijk is denk ik The Division, maar ik wil dat hij nieuwe spellen over een jaar of 2 ook nog wel prima aan kan. Ik vroeg me vooral af of de details in dit systeem kloppen en of er eventueel onderdelen waren die ik het beste kan veranderen.
Bij deze:
Ik weet niet waarom interngeheugen niet gevonden wordt, maar die zou iets minder dan 50 euro moeten kosten bij de winkel waar ik hem wil bestellen.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden
Gamen / Programmeren / dagelijkse dingen
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro, inclusief monitor die lang goed moet blijven voor toekomstige PC's. Windows/assemblage hoeft niet
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis / toetsenboard e.d. heb ik al
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lichte voorkeur nvidia, maar sta eigenlijk open voor alles
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil vooral dat hij lekker lang meegaat en nieuwere spellen ook voor een langere periode prima kan draaien. Zwaarste spel waar ik nu naar uitkijk is denk ik The Division, maar ik wil dat hij nieuwe spellen over een jaar of 2 ook nog wel prima aan kan. Ik vroeg me vooral af of de details in dit systeem kloppen en of er eventueel onderdelen waren die ik het beste kan veranderen.
Bij deze:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,78 | € 178,78 |
| 1 | ASRock Fatal1ty B85 Killer | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 357,95 | € 357,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 69,50 | € 69,50 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Blauw | € 63,- | € 63,- |
| 1 | Iiyama ProLite GB2488HSU-B1 Zwart | € 254,50 | € 254,50 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP4G3D1339DS1S00 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.148,53 | |
Ik weet niet waarom interngeheugen niet gevonden wordt, maar die zou iets minder dan 50 euro moeten kosten bij de winkel waar ik hem wil bestellen.
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden